Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
Počinje zima, a grijanje kabine ne radi? Ovo su mogući razlozi!
Dolazi zima pa je ispravnost sustava za grijanje od presudnog značenja za ugodnu vožnju. Da bi grijanje profunkcioniralo punim intenzitetom, najprije se motor treba zagrijati na radnu temperaturu (85 do 90 Celzijevih stupnjeva), a to uvelike ovisi o ispravnosti termostata.
Dakle, ko se motor sporo i/ili nedovoljno zagrijava, najprije treba posumnjati na termostat. Ako je neispravan, ne popravlja se, nego mijenja.
Grijanje kabine može biti izvan funkcije radi zraka u sustavu grijanja kabine (tada he potrebno odzračiti sustav) te zbog neispravne pumpe za vodu, komandi grijača ili oštećenih, odnosno neispravnih radijatora grijača.
Uzrok može biti i banalan, u kvaru ventilatora. Na učinkovitost grijanja utječe i stanje klimatizacijskog uređaja i to je dodatan razlog da ga se servisira svakog proljeća, kako se na jesen ne bi platio ‘ceh’ njegove neispravnosti.
ZADNJE VIJESTI
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen
Auto na zebri naletio na hrvatskog vozača električnog romobila, epilog pokazao tko je kriv
Popularni portal iznenadio otkrićem o Hrvatskoj: ‘Tu je najteže doći do vozačke, evo zašto’