
Ležeći policajci nisu dosta, pogledajte kako zaustavljaju jurnjavu: ‘Ljudima će od ovog biti zlo’
Najbolji automobil je novi automobil, barem je tako govorio otac autoindustrije Henry Ford, koji je prvi pokrenuo masovnu proizvodnju automobila početkom 20. stoljeća, s modelom Ford T-1.
Autoindustrija je na svojoj velikoj prekretnici, elektroautomobili su sadašnjost i budućnost, ali još uvijek nisu dovoljno jeftini da bi ušli među najjeftnije automobile na hrvatskom tržištu.
Puno toga se promijenilo u proteklih 120 godina, od kada je motor s unutarnjim sagorijevanjem počeo vladati planetom, a ponuda vozila trebala bi biti prikladna za svaki džep, ali tome baš nije tako.
Cijena novih najjeftinijih automobila se zapravo ne mijenja previše već desetljećima i nekakav startni budžet je oko 13 tisuća eura ili nekadašnjih deuchmaraka. U cijenu su uključenja davanja do registracije, a naravno da ponekad možete naići na nekakav popust ili slično pa možda i uštedite do tisuću eura. Ovo su cijena za osnovne verzije, a cijene modela znaju varirati zbog dodatne opreme.
Top 5 najjeftinijih
Prvi na ljestvici Top 5 najjefnijih automobila u Hrvata je Hyundai i10, najmanji iz game korejskog proizvođača, a za njega ćete morati izdvojiti 12.21o eura i dobit ćete 49 konjskih snaga u jednolitarskom motoru.
2024 Hyundai i10 Facelift Drops Camo In New Spy Photos https://t.co/9HZQPvHWhG pic.twitter.com/imOTce2NXl
— Flyin18T Motorsports (@Flyin18T) February 24, 2023
Iza Hyundaia na drugom mjestu je Dacia Sandero. Rumunji imaju pravi procvat pod Renaultom, a za Sandero će te morati izdvojiti 13 i pol tisuća eura, i dobit ćete isto jednolitarski motor, ali s 91 konjskom snagom i nešto više prostora.
The Dacia Sandero was the best-selling car in Europe in January! Here's the full top-ten list… https://t.co/CwEfIGtopT pic.twitter.com/R4LTnqp5ux
— Autocar (@autocar) February 23, 2023
Treći je poznati japanski proizvođač Suzuki sa svojim Ignisom, koji prelazi granicu od 14 tisuća eura pa će te za njega nadodati još 31,75 eura na onih 14 tisuća. Ovo je prvi hibridni auto u ponudi s malom 12V baterijom koja benzinskom motoru daje dodatnu snagu prilikom ubrzanja, a sve uz 83 konjske snage.
The Suzuki ignis looks small, but there is enough headroom and the driver's seat can be adjusted to fit different heights. Big space feel,small SUV vibes.#likeNoOther pic.twitter.com/pkcTg1pMab
— Tshidi Malebana (@TshidiMalebana) February 24, 2023
Na četvrtom mjestu je još jedan Japanac Mitsubishi Space Star, koji u osnovnoj izvedbi dođe 14.188,07 eura, a riječ je modelu s 1.2 benzinskim motorom snage 71 KS.
» Mitsubishi Space Star Crosshttps://t.co/AIQFmBe72z pic.twitter.com/gOsD6NuoQ8
— Turbo1.Mk (@Turbo1Mk) June 25, 2021
Top pet najjeftnijih automobila na našem tržištu zatvara Renault sa svojim Twingom, za koji će te morati izdvojiti 14.490 eura, a dolazi s benzinskim motorom od 65 KS, uz opciju nešto skupljeg električnog modela.
Twingo at 30 Three Generations of the Renault Twingo from 1993 to 2023 #Renault #Twingo #RenaultTwingo #TwingoAt30 @renault_uk @renaultgroup pic.twitter.com/5Llw3tX6fF
— William Webb (@williampgwebb) January 12, 2023
Ležeći policajci nisu dosta, pogledajte kako zaustavljaju jurnjavu: ‘Ljudima će od ovog biti zlo’
Carina na električnim autima je veliki problem: ‘Ove cijene nisu realne’
Evo koje marke automobila najviše skupljaju kaznene bodove u prometu
Sumanuta vožnja Ferrarijem kroz tunel nije završila dobro