Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
Opel Mokka II predstavljena u Zagrebu, najljepši i najisplativiji SUV B segmenta?!
Preuzimanje Opela od strane PSA, na proljeće 2017., u protekle tri godine polučilo je rezultate bolje od očekivanja. Pokazao je to i novi model Opel Mokka (druge generacije), predstavljen sinoć u Zagrebu…
Nakon crossovera Opel Crossland X i Grandland X, izvedenica uspješnih modela Peugeot 3008 (Europskog automobila 2017. godine) i Peugeot 5008, šeste generacije modela Opel Corsa (F), klona novog Peugeot 208 (Europskog automobila 2020. godine i Hrvatskog automobila 2020. godine) i najavljenog modela Opel Astra L (2021.), na tehnološkom konceptu sljedećeg modela Peugeot 308., stigla je i nova Opel Mokka.
Opel Mokka druge generacije skraćena je s 3275 na 3150 mm, ali je zbog slične dužine i 2 mm većeg međuosnog razmaka, te pametno iskorištenog prostora osiguran jednak komfor te prtljažnik od 350 litara. Napravljena je na PSA-ovoj koncernskoj platformi CMP (Common Modular Platform). SUV B-segmenta.
Korištenjem čelika visoke i ultravisoke čvrstoće masa smanjena za 120 kg, a za 30 posto povećana strukturalna čvrstoća karoserije. Usto je, za SUV, ostvarena vrlo dobra aerodinamika (0,32), što je doprinijelo poboljšanju dinamičkih svojstava, užitka vožnje i sigurnosti te smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2.
Nema puno filozofiranja, to je izvedenica ‘bratskih’ modela Peugeot 2008 i Citroën C3 Aircross na njemački način, a kako izgleda slike pokazuju više od tisuću riječi. Atraktivno, funkcionalno, dinamično, a dojam ‘pojačava’ crna hauba, stilski element kojeg je uvela Opel Manta SR početkom 1970-ih. Preko zatamnjenog vjetrobrana proteže se preko cijelog krova.
U ponudi je 3-cilindarski turbobenzinac 1.2 sa 100 i 130 KS, turbodizelaš 1.5 sa 110 KS te električna Opel Mokka-e (na slici), slične tehnologije kao Opel Corsa-e pokretana elektromotorom od 100 kW, preko litij-ionskih baterija kapaciteta 50 kWh, za doseg (WLTP) od 322 km. Zanimljivo, visokonaponskim punjačem mogu se za samo 30 minuta napuniti na 80 posto kapaciteta. Svi modeli imaju LED svjetla, a uz doplatu su matrična (LED-Matrix).
Osnovni model s provjerenim PSA-ovim turbobenzincem 1.2 sa 100 KS i bogatom opremom stoji 135.000 kn, po čemu je nova Opel Mokka, računajući uvjerljivu i atraktivnu izvedbu trenutačno jedan od najisplativijih modela na tržištu te postaje predvodnik B-segmenta.
Gore su doplate u usporedbi s osnovnom verzijom, za turbobenzinca 1.2 sa 130 KS i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, turbobenzinca 1.2 sa 130 KS i ručnim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, turbodizelaša 1.5 sa 110 KS i električnu verziju Opel Mokka-e snage 100 kW (136 KS).
ZADNJE VIJESTI
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen
Auto na zebri naletio na hrvatskog vozača električnog romobila, epilog pokazao tko je kriv
Popularni portal iznenadio otkrićem o Hrvatskoj: ‘Tu je najteže doći do vozačke, evo zašto’