fbpx

Opel Meriva predstavljena na “Riječkom sajmu”

Autor: M. Ć. / Press

Insignia i nova Astra omogućili su svojim dizajnerskim rješenjima ostvarenje novog projekta u Opelu.

Opel je već šest godina najprodavanija auto marka u Hrvatskoj. Tijekom 2009. na hrvatsko tržište lansirane su Opel Insignija, europski automobil godine 2009. i nova Astra, dva modela koja su uvela značajne promjene u dizajnu i opremi Opelovih modela. Na bazi tih novosti i specifikacija dizajnirana je i nova Opel Meriva, koja će svojim inovacijama kao što su FlexDoor, FlexSpace, FlexRail i FlexFix, sigurno naći svoje mjesto na tržištu (prema podacima Promocije Plus Opel Meriva je prva u segmentu prodaje monovolumena u Hrvatskoj u prva 2 mjeseca 2010. godine).

Na Riječkom sajmu, novu Merivu je prvi isprobao dožupan Primorsko-goranske županije Vidoje Vujić, dok svi ostali, koji nisu bili u mogućnosti posjetiti riječki sajam novu Opel Merivu moći će vidjeti u salonima ovlaštenih Opel partnera od lipnja 2010.


Autor:M. Ć. / Press
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.