
(VIDEO) NE MORA SE TRČATI IZ AUTA: Kakvo rješenje ako zagusti, evo kako su to izveli
Svaka Toyota Hilux imala je 170 konjskih snaga te 3-litrene turbodizel motore, a ugrađeni su im golemi spremnici goriva, za pohranu čak 1078 litara. Od toga je samo manji dio bio u spremnicima, dok je ostatak ukrcan u prtljažnike.
Dvije modificirane Toyote Hilux su u prosincu prošle godine proputovale nešto više od 2307 kilometara u 108 sati, kako bi došle do Južnog pola. Sada je ta vožnja uvrštena i u Guinessovu knjigu rekorda kao najbrže putovanje do Južnog pola ikad.
Prosječna brzina bila je oko 21 kilometar na sat, pa se može naslutiti u kakvim su ekstremnim uvjetima vozači putovali, na nadmorskim visinama od 3 kilometra.
Sve je organizirao kazahstanski National Geographic Society (KNGS) i tvrtka Antarctica (TAC), a na put su krenula četiri vozača. Konstantin Orlov i Stanislav Makarenko iz KNGS-a, Andrey Myller iz TAC-a te Hlynur Sigurdsson iz Arctic Trucksa, tvrtke koja je i modificirala Toyote za ovakvu vožnju.
Svaki Hilux imao je 170 konjskih snaga te 3-litrene turbodizel motore, a ugrađeni su im golemi spremnici goriva za pohranu čak 1078 litara. Od toga je samo manji dio bio u spremnicima, dok je ostatak ukrcan u prtljažnike.
Karakteristični su bili i kotači na vozilima. To su bile četiri 44×18,5 inčne gume na 15-inčnim felgama, napumpane samo do 2 psi. A ti su kotači morali podnijeti težinu vozila nešto manju od 5 tona uz još 1.3 tone tereta.
(VIDEO) NE MORA SE TRČATI IZ AUTA: Kakvo rješenje ako zagusti, evo kako su to izveli
HRVATI KUPILI ČAK 21 PORSCHE SAMO U SRPNJU: Ima se ‘para ko blata’, evo koji je automobil najprodavaniji
PRODAJE SE FERRARI KOJI JE POSJEDOVAO POZNATI SPORTAŠ: Vrijedi čak 40 milijuna kuna, a jedna stvar je baš nevjerojatna
KOLEKCIONARI PRIPREMITE NOVCE: Prodaje se Ferrari F50, auto Mike Tysona