Autoportal

Treća generacija, na temeljima novog Renault Clija, prestaje biti jeftilen

Autor: Auto Doktor

Jedan od najzanimljivijih predstojećih noviteta je Dacia Sandero treće generacije. Bit će povećana izvedenica nedavno predstavljenog Renault Clija V, gotovo na pragu konmpaktne klase, s benzincima od 1.0 SCe/75 KS 1.0 TCe/100 KS i 1.3 TCe/116 KS i dizelašem 1.5 dCi/75 i 95 KS…

Dacia, otkad je 1999. došla ‘pod kapu’ Renaulta, niže uspjeh za uspjehom. Zbog toga se s velikim zanimanjem očekuje Sandero treće generacije, od kojeg se očekuje dodatni iskorak.

Čak ga i u Njemačkoj ozbiljno najavljuju, jer će to biti ‘pošten komad auta’, koji će bogati Nijemci moći dobiti već od 8.999 eura. Kako, po nepisanom pravilu, ‘sirotinja’ plaća skuplje, kod nas će ulazni model stajati oko 75.000 kn (neće, naravno, biti ‘jeftilen’.

Motor1.com donio je zanimljiv render o novom model, solidnom i funkcionalnom rumunjskom novitetu s francuskim ‘genima’, koji bi krajem sljedeće godine mogao postati zanimljiv igrač na našem tržištu.

Riječ je o modelu treće generacije, tehnološkom blizancu Renault Clija pete generacije, koji je bljesnuo već na startu i finalist je izbora za Europski automobil 2020. godine. Prvi  se Sandero proizvodio od 2007. do 2012., drugi je predstavljen 2012., redizajniran 2016., te je dobio zanimljivu turbobenzinsku verzijuod 90 KS i automatskim mjenjačem.

Dacia, otkad je 1999. došla ‘pod kapu’ Renaulta, niže uspjeh za uspjehom. Stoga se s velikim zanimanjem očekuje Sandero treće generacije, od kojeg se očekuje dodatni iskorak. Čak ga i u Njemačkoj ozbiljno najavljuju.

Bit će to ‘pošten komad auta’, koji će bogati Nijemci moći dobiti već od 8.999 eura. Kako, po nepisanom pravilu, ‘sirotinja’ plaća skuplje, kod nas će ulazni model stajati oko 75.000 kn (neće, naravno, biti ‘jeftilen’.

Riječ je o modelu treće generacije, tehnološkom blizancu Renault Clija pete generacije, koji je bljesnuo već na startu i finalist je izbora za Europski automobil 2020. godine. Prvi  se Sandero proizvodio od 2007. do 2012., drugi je predstavljen 2012., redizajniran 2016., a lani smo vozili zanimljivu verziju s turbobenzincem od 90 KS i automatskim mjenjačem.

I dosad je Sandero gabaritima (406 x 173 x 152 cm), međuosnim razmakom od 259 cm, a i prtljažnikom od 320 litara bio na bio na gornjoj granici niže klase (B-segmenta). Novi će dužinom povećanom na 408 cm i širinom od 175 cm te prtljažnikom od 330 litara zakoračiti u kompaktnu klasu, što će mu biti dodatni adut.

Stvara se na novoj platformi koja je uspješno uvedena u Renault Clio V te je, ne samo osvojila pet zvjezdica, nego je briljirala na EuroNCAP testu. S toga bi i Sandero, nakon što je prvi osvojio tri zvjezdice, a drugi četiri, mogao konačno dobiti pet zvjezdica za sigurnost po Euro NCAP testu.

S novim Clijom, pa tako i Sanderom, gasi se 3-cilindraš 898 ccm, tako da će atmosferska (SCe/75 KS) i turboverzija  (TCe/100 KS) biti obujma 999 ccm. U ponudi će biti i novi tehnološki biser, turbobenzinac 1.3 TCe/115 KS, kojeg Renault proizvodi u suradnji s Daimlerom. U dizelskoj će ponudi biti već legendarni 1.5 dCi, sa 75 i 95 KS, koji će dobiti novi filtar čađe i sustav AdBlue pa će svi motori ispunjavati ekološke norme EU6d Temp, koje su stupile na snagu 1. rujna 2019.

Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.