screenshot/ Cat

Razvili su domet od 1000 kilometara, prvi automobil dolazi već iduće godine

Autor: Dnevno.hr/ I.L

Iako su Marty McFly i Doc Brown predvidjeli da ćemo u 2015. imati leteće automobile sada kada gledamo iz 2023. možemo reći da su i on malo fulali. Ipak, da budućnost iz kultnog filma dolazi brinu se Kinezi. Doduše, nisu leteći auti, ali je nešto do sada neviđeno.

Kineski proizvođač baterija i komponenti za električna vozila CATL objavio je da je završio testiranje CIIC-a (CATL Integrated Intelligent Chassis), tzv. skejtbord šasije, koja integrira baterije, električne motore i druge kritične jedinice u jednu platformu koja podupire električna vozila, pritom smanjujući proizvodne troškove, masu vozila i potrošnju energije dok maksimizira putnički prostor.

Prvi partner koji je potpisao ugovor s CATL-om o korištenju njihove nove šasije bio kineski proizvođač električnih vozila Hozon Auto, koji proizvodi vozila pod markom Neta.

Napredak

Obje su se tvrtke udružile u zajedničkom razvoju platforme i najavile da će prvi model s CIIC-om biti lansiran u trećem tromjesečju 2024. CIIC bi trebao donijeti visoku razinu integracije između automobila i šasije, smanjujući troškove i cjelokupni razvojni ciklus.

CATL-ov glavni znanstvenik Wu Kai objavio je 30. studenog, na Dishui Lake Summitu Međunarodne automobilske konferencije, da su postigli napredak u razvoju CIIC-a.

Završili su zimsko testiranje u Heiheu, u sjevernoj Kini, i ljetno testiranje u Turpanu, otkrivajući rezultate ispitivanja. CIIC je postigao domet od 1000 km, a učinkovitost baterijskog paketa bila je 75%.  Na niskim temperaturama od -7 stupnjeva domet je smanjen za 30%. Potrošnja je bila 10,5 kWh/km, a punjenje do 300 km izvršeno je u 5 minuta, navodi CATL.




Koristan savjet vozačima: Stakla na automobilu najjednostavnije odletite ovom metodom




Autor:Dnevno.hr/ I.L
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.