fbpx
Foto: Volkswagen AG / Matthias Leitzke

PRVOTRAVANJSKA ŠALA MOGLA BI IH KOŠTATI: Volkswagen pod istragom zbog ‘lošeg’ smisla za humor

Autor: Andrej Jelušić

Uoči ovogodišnjeg prvog travnja pojavila se Volkswagenova ideja o preimenovanju brenda u SAD, a sudeći po reakcijama ideja nije sletjela na plodno tlo.

U svakom slučaju uzdrmala je tržište, a to znači da direktno utjecala na poslovanje tvrtke. Naime, Volkswagen se zbog svoje šale s promjenom imena u Voltswagen našao pod istragom američke Komisije za vrijednosne obveznice.

Šala utjecala na cijenu

Komisija sumnja da je šala utjecala na cijenu dionica, prenosi njemački Spiegel.

Volkswagen AG je potvrdio kako je američka agencija zaista zatražila određene informacije od njihove američke podružnice te se obavezala na punu suradnju.

Podsjećamo, debakl je započeo par dana prije 1. travnja, kada je njemačka tvrtka u SAD-u “slučajno” objavila priopćenju kome se navodi da će promijeniti ime. Kao razlog su naveli zaokret prema električnim modelima, stoga i ime Volstwagen.

Foto: Volkswagen USA

Problematičan i “novi” logo

Dan kasnije, Volkswagen je “osvježio” logo i profile na društvenim mrežama, a potom i izdao novo priopćenje na temu promjene imena u kome se navodi kako je sve bilo šala.

Međutim, šteta je već bila učinjena, a “promjena imena” uzrokovala je rast vrijednosti dionica za 12,5%.

Sada Komisija pokušava utvrditi što je u stvari bila istina i kako je sve to uticalo na tržišna kretanja.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.