fbpx
Foto: Avtovaz

LADA NIVA DOBILA OSVJEŽENO IZDANJE: Zbog velikog interesa Rusi odlučili produljiti život legendarnom terencu

Autor: Andrej Jelušić

Lada Niva je tolika legenda da ju opće nema potrebe predstavljati. Dovoljno je reći samo da se proizvodi dulje od 40 godina i da je cijeli taj period zadržala identičan izgled.

Novu Nivu i dalje možete kupiti, ali samo na nekim tržištima koje ne uključuje i hrvatsko. Niva je sada kao Niva Bronto.

Krajem prošle godine Lada je najavila kraj proizvodnje za Nivu Bronto, no zbog velike potražnje odlučeno da ovaj model oživi ovog ljeta.

U dvije verzije

Ruski div Avtovaz je tako predstavio osvježenu Nivu Bronto s poboljšanjima koje se odnose uglavnom na unutrašnjost. Model je baziran na robusnoj 3-vratnoj Nivi Legend, a prodavat će se u dvije verzije, Luxe i Prestige.

Verzija Luxe dolazi metalnim branicima i 15-inčnim kotačima, dok Prestige verzija posjeduje masivnije plastične branike, zaštitu pragova i lukova kotača, maglenke i specijalnu rešetku hladnjaka.

Obje verzije mogu biti opremljene opremom koja uključuje dodatna krovna LED svjetla i specijalnu kamuflažnu boju karoserije.

Besmrtni motor

Unutrašnjost je doživjela većinu promjena koje podrazumijevaju novi glavni ekran, modificiranu centralnu konzolu s novim kontrolama klima uređaja, nova udobnija sjedala s grijačima te poboljšanu izolaciju buke i vibracija, a tu su još neke manje promjene.

Nivu Bronto i dalje pokreće Ladin besmrtni 1,7-litarski četverocilindični atmosferski benzinski motor koji razvija 83 KS i koji je uparen s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. Snaga se prenosi na sva četiri kotača, a SUV ima prednji i stražnji diferencijal sa zaključavanjem.




Potpuno nova Niva stiže za tri godine

Niva Bronto je također dobila blago modificirani i ojačani ovjes što joj osigurava beskompromisnu sposobnost terenske vožnje po kojoj je i poznata

Lada već prima narudžbe u Rusiji, tržište za koje je Niva Bronto i namijenjena.

Foto: Avtovaz

Potpuno nova generacija Nive napokon stiže 2024. godine, testiranja su već obavljena, a pretpostavlja se da ju pokreće Renaultov 1,3-litarski turbobenzinski motor.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.