fbpx
Foto: JAC

(FOTO) KINEZI DOLAZE! Predstavljen SUV s Dalekog istoka nastao u suradnji s njemačkim divom, evo koliko će koštati u Europi

Autor: Andrej Jelušić

Kina je najveće tržište novih automobila kada gledamo pojedinačne države, ali malo tko zna navesti barem jednog kineskog proizvođača.

Razlozi su brojni, a jedan od njih je svakako veliko kinesko tržište koje je uvelike samodostatno. Ipak, kineski proizvođači ulažu u europske divove, tako je primjerice novi vlasnik Volva div iz Kine Geely. Također, i europski automobilski divovi ulažu u Kinu i njihove proizvođače.

Jedan od takvih primjera je i tvrtka JAC čiji smo model e-S4 već imali prilike testirati, a koji se očekuje se u Europi u drugoj polovici 2021.

Održana je medijska on-line prezentacija osvježenog i unaprijeđenog električnog modela JAC e-S4, a krajem 2020 godine potpisan je strateški ugovor sa Volkswagen grupacijom o zajedničkom razvoju novih modela.

Foto: JAC

VW je stekao i 75% dionica kineskog JAC-a, a prvi primjerci zajedničkog razvoja očekuju se već 2023. godine. Uspješno se i ostvaruje suradnja sa proizvođačem NIO, čija su hi-tech vozila uvijek popraćena izuzetno velikom medijskom pažnjom.




Novi model e-S4 nastao je u JAC dizajnerskom centru koji se nalazi u Torinu, na čijem je čelu Danijele Gaglione, nekadašnji glavni dizajner Alfa Romea. Odmah se vide nove agresivnije linije vozila, a  umjesto halogenih ugrađena su moderna LED svjetla sprijeda i straga, te značajna sigurnosna oprema od kojih se izdvaja šest zračnih jastuka, BOSCH 9.3 ABS sa ESP-om, ESC kontrola stabilnosti, pomoć pri kretanju uzbrdo, sustav podešavanja svjetlosnog snopa, sustav upozorenja napuštanja trake, predviđanje mogućeg sudara sprijeda, sustav mrtvog kuta vozila,  upozorenje na prelaske pješaka, LCA i mnogi drugi sigurnosni sustavi, sve u serijskoj opremi. Naravno, tu je i all round 360 sustav kamera.

Foto: JAC

Dimenzije vozila ostale su nepromijenjene, snaga motora 110 kw (150 KS) uz deklariranu potrošnju od 14.9 kWh/100 km, maksimalna brzina limitirana na 150 km/h, a kapacitet prtljažnika iznosi 520 litara. Uz to osvježena je i paleta boja te ih je ukupno pet u ponudi.

Najbitnija stvar je naravno doseg, koji će po WLTP standardu iznositi 450 km za što će biti zadužena Samsungova baterija snage 67 Kwh. Vrijeme punjenja do 80% kapaciteta baterije putem brzog priključka iznosit će 50 minuta, a novi on board charger u tri faze omogućit će i znatno brže AC punjenje kod kuće.




Foto: JAC

Osim toga na zahtjev europskih kupaca napravljena je mobilna aplikacija uz koji će se moći pratiti svi parametri vozila putem smartphone uređaja, a veliki info display od 10 inča obogaćen je aplikacijama Apple Carplay i Android auto, a novi su i LED instrumenti ispred vozača.

Predviđeni dolazak na tržite EU očekuje se u drugoj polovini 2021 godine, uz očekivanu prodaju cijenu od 36.000€.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.