fbpx
Luka Stanzl/PIXSELL

(FOTO) DONOSIMO SVE DETALJE: Ovo su nove blindirane limuzine u kojima se voze Plenković i Milanović

Autor: Andrej Jelušić

Nakon napada na Markovu trgu je povećana sigurnost premijera Andreja Plenkovića i predsjednika Zorana Milanovića te su u prošloga tjedna dobili blindirane službene automobile, i to kakve.

Blindirani automobili u vrijednosti šest milijuna kuna za premijera i predsjednika imaju nosače za strojnice i senzore za suzavac, ali to nije sve.

Milanović i Plenković su dobili Mercedese S 600 Guard koji su nabavljeni sredinom 2018. godine za potrebe prijevoza štićenih osoba zbog predsjedanja Europskom unijom. Država je tad kupila dva Mercedesa vrijedna ukupno 12 milijuna kuna, a svaki od njih vozi pet obučenih vozača koji se brinu za transport štićenih osoba ili stranih delegacija.

Luka Stanzl/PIXSELL

U osnovi je to automobil, otporan na metke i bombe koji se temelji se na najnovijoj generaciji Mercedesove S-klase, s prilično snažnim 6,0-litrenim V12 motorom sprijeda koji razvija još snažnijih 525 konjskih snaga i 830 Nm okretnog momenta.

Foto: Daimler

I nije lagan, dok standardni automobil kreće od 2,2 tone težina S600 Guarda penje se na čak tri tone. Najveća brzina ovog automobila je 210 km/h, što i nije impresivno, ali na umu treba imati svu tu težinu koju nosi.

Foto: Daimler

Karoserija ima zaštitni čelik integriran između konstrukcije i unutarnje kože, a tu je i debelo staklo presvučeno polikarbonatom iznutra. Zatim je tu oklop koji prvi put pokriva cijelo podvozje, pružajući zaštitu od podzemnih eksplozija.




Foto: Daimler

Sve u svemu, ovaj novi S600 Guard certificiran je za najvišu razinu balističke zaštite, a to je VR9. Ako se pitate, to znači oklop dizajniran da se odupre pucnjevima iz vojnog oružja koje ima brzinu duplo veću od brzine metaka iz pištolja.

Foto: Daimler

Ovjes S600 poboljšan je kako bi podnio i povećanu težinu; zračne opruge sprijeda su ojačane, dok se na stražnjoj osovini koriste dodatne čelične opruge. Prigušivači su aktivni, naravno, a Mercedes je stavio veće kočnice od standardne S-klase. Guard također koristi run-flat gume sa sustavom praćenja, koje omogućuju vožnju do 30 kilometara nakon uništenja. Također, oba automobila opremljena su nosačima za strojnice i senzorima za suzavac.

Foto: Daimler

Unutra je to i dalje S-klasa, pa se primjenjuju svi uobičajeni interijeri što definitivno jamči vrhunsku razinu luksuza. Naravno, samo najbolje za naše državnike.




Emica Elvedji/PIXSELL

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.