fbpx

FOTO: BMW predstavio redizajniranu kompletnu Seriju 5, među njima i nove M modele

Autor: D.Ho

Nakon što su se na internetu pojavile špijunske fotografije gotovo svih verzija, kompanija BMW je službeno otkrila svoju osvježenu Seriju 5.

Limuzinske i karavanske verzije sada imaju drugačije dizajnirane i vrlo niske otvore zraka motora, dok se na stražnjem dijelu nalaze veći nabori. Tu su i stražnja svjetla oštrijeg oblika nego kod trenutnog modela.
Vrlo kritizirana Gran Turismo verzija doživjela je promjene na prednjem i stražnjem dijelu, a povećan je i kapacitet prtljažnika za 60 litara te sada iznosi ukupnih 500 litara.

U unutrašnjosti ima više kromiranih dijelova kada je riječ limuzini i karavanu, dok pretinci za sitne stvari i držači čaša sada nude više prostora nego ranije.

Svi modeli su u standardnoj opremi dobili xenon svjetla, a opcijski je moguće dobiti i adaptivne LED farove. Pokazivači smjera su ugrađeni u retrovizore, tu su novi kotači, različite boje unutrašnjosti, ukrasa i različite boje karoserije. Postojećem M Sport paketu opreme su dodani paketi Modern Line i Luxury Line.


Redizajnirana Serija 5 uvodi i model 518d. Radi se o četverocilindričnom motoru koji isporučuje 143 KS, a koji je moguće dobiti i sedan i u Touring verziji. Najsnažniji motor u serijskim modelima je novi V8, koji razvija 450 KS, dok je ActiveHybrid 5 također modificiran i sada ima 'Proactive Driving Assistant' tehnologiju, koja omogućava optimalno iskorištavanje kinetičke energije.

Najpoznatija i najbrža limuzina na svijetu, u sklopu izmjena za 2014. godinu dobila je također novu masku hladnjaka u čijem se gornjem desnom uglu nalazi M5 logo dok se ostale izmjene identične kao i kod standardnih varijanti. Interijer je dobio novi sportski trokraki upravljač, na čijem se dnu nalazi M5 logo. Ljubitelje M modela ipak će više zanimati detalji 'Competition'" paketa koje je BMW razvio za modele M5 i M6. Primjerci koji budu opremljeni ovim paketom pokretat će motor snage 575 ks, što je 15 ks više nego u standardnom M5 što je dovoljno za ubrzanje od 0,1 sekundu do 100 km/h nego standardni M5 model, dok je do 200 km/h kraće za 0,2 sekunde.

Cometition paket uključuje dodatno pojačanu karoseriju, dok su opruge i amortizeri tvrđe podešeni a stabilizatori su dodatno učvršćeni, dok je čitav sistem oslanjanja niži za 10 mm. Sistem upravljanja, kao i diferencijal dodatno su podešeni kako bi doprinijeli boljim voznim svojstvima. Osim rada na mehaničkim sistemima, prilikom razvoja 'Competition' paketa, rađeno je i na razvoju softvera kojim se kontroliraju funkcije sistema stabilnosti vozila. Ove izmjene imaju zadatak da dozvole više proklizavanja tokom sportske vožnje na granici sposobnosti i automobila i vozača.




Autor:D.Ho
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.