fbpx
Foto: Netcarshow

BMW, AUDI I ‘MEČKA’ VIŠE NISU PRVI IZBOR NIJEMACA! ‘Sveto trojstvo’ izgubilo primat među limuzinama: Sve ih je potukao jedan novi model

Autor: Andrej Jelušić

Automobilska industrija trenutno je u kaosu zbog nedostatka računalnih čipova, što znači da naručeni automobili kasne, a neki se modeli čekaju i po godinu dana.

Od toga nije izuzeto ni njemačko “sveto trojstvo” – Audi, BMW i Mercedes.

Ali to nije njihov jedini problem, jer su upravo doživjeli poraz na domaćem terenu, i to od Amerikanaca, prenosi Wirtschafts Woche.

Prodano više Tesli nego “Nijemaca” zajedno?

O čemu se radi? Ako gledamo vozila u kategoriji srednjih limuzina, u Njemačkoj u rujnu mjesto najprodavanijeg modela nakon dugog vremena ne drže ni Audi A4, ni BMW serije 3, ni Mercedes C-klase.

Mjesto najprodavanije srednje limuzine sada drži – Tesla Model 3.

Foto: Netcarshow

Gledajući grupno, Audi A4, BMW serije 3 i Mercedes C-klase u rujnu su prodani u 6.100 primjeraka u Njemačkoj, govore podaci Savezne organizacije za promet.

Foto: Netcarshow

Tesla Model 3 je u istom mjesecu prodana u 6.800 komada, što znači da je prodavanija od sva tri njemačka modela zajedno. Štoviše, Model 3 za vratom i popularnog Volkswagen Golfa.

Foto: Netcarshow

Kada se uzmu i modeli A4, S4, RS4, A5, S5 i RS5, Audi je je ostvario tek 900 prodaja. BMW je u rujnu prodao 3.000 primjeraka serije 3, a Mercedes je u istom mjesecu prodao 2.200 u C/CLA klase.




Veliki pad benzinaca i dizelaša

Ipak, treba imati na umu da Tesline isporuke dolaze u valovima, pri čemu treće tromjesečje svakog mjeseca dominira po broju isporuka i registriranim primjercima.

Sudeći prema brojkama, Model 3 bi mogao biti najprodavaniji električni model u godini 2021. u Njemačkoj.

Foto: Andrej Jelušić

Ipak, Volkswagen Grupa prodaje mnogo više elektrificiranih modela te je daleko vodeća u prodaji plug-in modela, pa čak i onih potpuno električnih.

Dodajmo kako je u rujnu u Njemačkoj prodano 41 posto manje vozila na benzinski pogon u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a prodaja dizelskih modela pala je čak 54 posto na godišnjoj razini. Nasuprot tome, prodaja hibrida porasla je za 11 posto, plug-in hibrida za 14 posto, dok je prodaja čistih električnih automobila porasla za čak 59 posto.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.