Ne okrećite volan na mjestu, zupčastu letvu i spone nepotrebno izlažete velikom opterećenju

Autor: Auto Doktor

Volan okrećite dok automobil ide polako naprijed ili natrag, jer se smanjuje opterećenje upravljačkog mehanizma i podvozja te trošenje guma…

Brzo okretanje volana, dok je vozilo zaustavljeno, znatno povećava opterećenje upravljačkog mehanizma, ovjesa (kuglastih zglobova i spona) te povećava trošenje guma. Po tome se vidi i kvaliteta vozača.

Posebice su opterećeni automobili s električnim servouređajem, kod kojih se tada nekontrolirano povećava opterećenje na zupčastoj letvi i prijenosnom polužju. Recept je jednostavan: prilikom manevriranja i okretanja volana dovoljno je lagano pomicati automobil naprijed ili nazad (laganim otpuštanjem spojke).

Time se višestruko smanjuje opterećenje svih bitnih dijelova upravljačkog mehanizma i trošenje guma. Korisno je i izbjegavati energične i nagle okrete upravljačem.

Važno je da su gume propisno napuhane – uvijek savjetujemo razinu za puno opterećenje ili desetinku bara više.




Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.