fbpx
Foto: Dnevno

Iz ženskog kuta: Zavodljiv i prostran, ali svoju pravu raskoš otkriva tek kad izađete na cestu

Autor: Ines Brežnjak

Je li vam se ikada dogodilo da za nekim automobilom totalno izgubite glavu kada sjednete za njegov volan te pritisnete papučicu gasa? Jeste li ikada do te mjere ostali oduševljeni vožnjom, da je sve ostalo palo u drugi plan?

Ako ste mislili da je ovo uvod u priču o nekom bijesnom bolidu, nekom skupom, šminkerskom automobilu, gadno ste se prevarili. No, ovo je jedna sasvim (ne)obična priča o šarmantnom Španjolcu koji vas svaki puta kada otvorite njegova vrata pozdravi.

Foto: Andrej Jelušić

Na njegovo ‘Hola’, jednostavno mu morate odzdraviti, dok vam se osmijeh ne skida s lica. Seat tako djeluje na mene, ne mogu si pomoći.

Foto: Andrej Jelušić

Redizajn Seata Atece, ovog divnog SUV-a, zaista se isplatio! Osim sjajnog vanjskog izgleda, kojeg je u mojem slučaju dodatno naglasila crvena boja automobila, Ateca je pravi užitak i kada sjednete u njega. I to doslovno kada sjednete u njega.

Foto: Andrej Jelušić

Ono što me odmah oduševilo su njegova sjedala. Napravljena su od kombinacije kože i tkanine, no ne oduševljava samo njihov lijepi izgled, već njihova nevjerojatna udobnost.

Foto: Andrej Jelušić

Sjedala su istovremeno tvrda i čvrsta, pomalo i glomazna, no opet nevjerojatno udobna. U njima ćete fino ležati u zavojima, baš kao što to i sam automobil radi. Super se namještaju, pa nećete imati nikakvih problema što se tiče preglednosti, čemu opet uvelike pridonosi i činjenica da je automobil sam po sebi povišen.

Foto: Andrej Jelušić

Razveselila sam se pretincima i malim skrivenim prostorima u koje se može staviti hrpa stvari, pa sam tako u automobilu pronašla dva minijaturna pretinca u koja stanu neke sitnice. Jedan se nalazi unutar pretinca ispred suvozača, dok se drugi nalazi u stražnjem dijelu automobila.

Foto: Andrej Jelušić

Veliki plus Ateca dobiva zbog pretinaca za boce koji se nalaze i u stražnjim vratima, kao i pretincima za boce smještenima u sjedalu kada spustite sredinu stražnje klupe. Zgodno je spomenuti da je taj pretinac napravljen od materijala koji više djeluje kao guma nego kao plastika, pa nećete imati problema da će vam kava ili pak neka bočica koju držite “plesati” tijekom vožnje.




Foto: Andrej Jelušić

Kad smo već kod tog dijela automobila, on se može maknuti pa u automobilu možete bez problema prevoziti duže stvari, kao na primjer skije. Nisam skijaš, mene to zapravo veseli zbog jedne druge stvari – kada ste na nekom dužem putu, pa ste dio stvari primorani držati u prtljažniku, iste ćete ako vam zatrebaju lako dohvatiti bez da stanete. Samo je potrebno spustiti taj dio sjedala. Praktično, zar ne?

Foto: Andrej Jelušić
Foto: Andrej Jelušić

U automobilu se nalazi i puno utičnica za punjenje mobitela i ostalih gadgeta, no imajte na umu jednu važnu stvar – Seat se davnih dana okrenuo onome što nas čeka u budućnosti, pa su sukladno tome utičnice u automobilu na priključak u narodu poznatiji kao “C priključak”. Točnije, dvije takve nalaze se u prednjem dijelu vozila, a dvije u stražnjem.

Foto: Andrej Jelušić

U prednjem dijelu Atece nalazi se i utičnica od 12 volti, dok će vas u prtljažniku dočekati nešto genijalno – utičnica od 220 volti! U prijevodu, u gepeku se nalazi utičnica kakve imamo u svojim domovima, pa u nju možete bez problema uštekati na primjer – punjač od laptopa.

Foto: Andrej Jelušić

Što se tiče “tehnikalija”, glavni ekran je kao i kod ostalih modela ovog automobila. Meni najzgodnije kod njega je što se početni zaslon može podijeliti na tri displeja, gdje prema vlastitim željama možete postaviti vama najvažnije opcije. Moji favoriti uvijek su GPS i radio, no volim vidjeti i potrošnju te slične podatke koji se mogu namjestiti.




Foto: Andrej Jelušić

Ateca ima i odličan vozačev ekran, gdje također možete odabirati opcije koje će vam se prikazivati. Iz znatiželje i zabave, tu sam odabrala opciju da mi s jedne strane prikazuje nadmorsku visinu, dok sam iz praktičnih razloga s druge strane odabrala da mi prikazuje ograničenje brzine.

Foto: Andrej Jelušić

Zgodno i zanimljivo, pogotovo ako se s ovim automobilom zaputite negdje na izlet, po nekim nepoznatim cestama – ti sitni ‘pomagači’ bit će vam zasigurno od velike koristi!

Foto: Andrej Jelušić

No, ono što me zapravo istinski oduševilo kod ovog Španjolca jest kakav je on na cesti. A tamo je perfektan! Seat sjajno leži u zavojima, a kao što sam spomenula na početku, i vi ćete zbog sjedala jednako dobro kao i automobil ulaziti u te zavoje.

Foto: Andrej Jelušić

Na cesti je čvrst, stabilan te može i zna potegnuti kada je to potrebno. Hod mjenjača je kratak, a svaki njegov prelazak u veću brzinu zapravo pokazuje svu raskoš ovog automobila na cesti.

Foto: Andrej Jelušić

“Kako je dobar! Nevjerojatan je! Kako je dobar!“, ponavljala sam kao papiga vozeći ga. Koliko god je Seat ostao dosljedan sebi, svojem izgledu i dizajnu, ali i svojim španjolskim korijenima, u vožnji se apsolutno jasno vidi da su njemački prsti prošli kroz njega.

Foto: Andrej Jelušić

On je ostao vjeran sebi, no uzeo je ono najbolje od Nijemaca – tu njemačku čaroliju koja će vas oboriti s nogu, a koja se osjeti u nevjerojatnoj lakoći, sigurnosti i ugodnosti vožnje.

Foto: Andrej Jelušić

Bilo da ste s Atecom u gradu, na otvorenoj cesti, ili pak se vozite nekim ruralnim predjelima, uživat ćete u svakoj minuti vožnje. I ono najvažnije – pamtit ćete tu vožnju, vjerujte mi na riječ!

Foto: Andrej Jelušić

Specifikacije:
Seat Ateca 2.0 TDI CR FR Fuerte
Paket opreme: FR
Motor: Dizel, 4 cilindra, 1968 cm3
Pogon: Prednji
Snaga: 150 KS
Okretni moment: 340 Nm
Ubrzanje 0-100: 8,8 sek
Maksimalna brzina: 200 km/h
Mjenjač: Ručni, 6-stupanjski
Prosječna potrošnja na testu: 5,7 l/100km
CO2: 147 g/km
Cijena početnog modela: 160.970,00 HRK
Cijena testnog modela: 226.979,45 HRK

Autor:Ines Brežnjak
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.