Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
(FOTO) BRUTALNA NOVA KIA! Ljudi kupuju SUV-ove kao ludi: Čudo tehnike pred vašim očima
Globalna prodaja korporacije Kia je u veljači ukupno iznosila 221.152 vozila, što je 4,7 posto bolje nego u veljači prošle godine.
Kia je u veljači bila vrlo uspješna prije svega s novim modelima kao što su elektrificirani Niro (HEV, PHEV i električni) i jednovolumen Carens koji je strateški usmjeren na indijsko tržište. Uspjehu je kumovalo i postepeno poboljšanje situacije u Kijinom lancu opskrbe.
U Južnoj Koreji prodanih 39.560 vozila Kia – 5,3 % bolje nego u veljači 2021. godine
Kia je u Južnoj Koreji u veljači ove godine prodala 39.560 vozila, što je 5,3 posto više nego u veljači 2021.
Za uspješnu prodaju na Kijinom domaćem tržištu najzaslužniji su SUV modeli. Veliki sportski terenac Sorento prodan je u 4.776 primjeraka, a među kupcima je bio izrazito tražen i Sportage s 3.781 prodanim primjerkom.
Prodaja izvan Južne Koreje: 181.592 vozila, 4,5 % bolje nego u veljači 2021. godine
Prodaja izvan Koreje se s ukupno prodana 181.592 vozila u odnosu na veljači prošle godine povećala za 4,5 postotka.
Na tržištima izvan Koreje prodajno su najzanimljiviji modeli bili SUV Sportage (20.987 prodanih primjeraka) i Seltos (20.877 primjeraka). Njihovima brojkama najviše se približila limuzina Rio (kod nas je u prodaji u hatchback izvedbi), koja je našla 18.427 novih kupaca. I ubuduće će Kia prilagođavati svoju proizvodnju u skladu sa stanjem zaliha i pokušati smanjiti smetnje u proizvodnji.
Kia s novim modelima (električni EV6, Niro, Sportage) kreira prodajni momentum.
Tvrtka će se fokusirati i na kreiranje pozitivnog prodajnog momentuma i povećanje profitabilnosti s novim modelima, kao što su potpuno novi električni Niro i EV6. Crossover EV6, prvi namjenski i potpuno električni model najstarije južnokorejske automobilske tvrtke, nedavno je osvojio titulu Europski auto godine 2022. Time je Kia postala prvi korejski brend s ovim prestižnim priznanjem, koje najbolje dokazuje vrlo uspješan prelazak tvrtke s klasičnog proizvođača automobila na pružatelja održivih rješenja mobilnosti.
ZADNJE VIJESTI
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen
Auto na zebri naletio na hrvatskog vozača električnog romobila, epilog pokazao tko je kriv
Popularni portal iznenadio otkrićem o Hrvatskoj: ‘Tu je najteže doći do vozačke, evo zašto’