Ferrari Portofino M (2020.): pojačan na 620 KS postiže 320 km/h i ubrzava za 3,4 sekunde

Autor: Auto Doktor

Ferrari Portofino, nasljednik modela California T, za treći je rođendan biturbobenzinca 3.9 V8 pojačao sa 600 na 620 KS te dobio 8-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke…

Ferrari je u krugu tvrtki kojima pandemija Covid-19 neće (puno) naškoditi. U poslovnoj i financijskoj kataklizmi, bogati koji i kupuju automobile sa znakom Propetog konjića postat će još bogatiji. Njima je namijenjen temeljito redizajnirani Ferrari Portofino, koji je dobio M u oznaci (modificata).

Nasljednik modela Ferrari California T, koji je predstavljen u rujnu 2017. na salonu u Frankfurtu izvana se prepoznaje po novim LED svjetlosnim elementima, atraktivnijim naplacima, većim otvorima za zrak na prednjim blatobranima.

Novi Top Gun iz Maranella, dugačak 4594, širok 2020 i visok 1318 mm dobio je obogaćeni digitalni instrumentni panel, pa suvozač sada ina 7-inčni dodatni displej za podešavanje infotainmenta. Opremljen je svim hi-tech gadgetima, uključujući i kameru za snimanje u 360 stupnjeva.

Najveće su dorade na twinturbobenzincu Ferrari F154BE V8, obujma 3855 ccm, ugrađenom uzdužno iza osi prednjih kotača (dakle središnje). Snagu je povećao na 620 KS pri 5750 do 7500/min, uz neizmijenjeni najveći okretni moment od 760 Nm pri 3000 do 5750/min.

To je postignuto ‘oštrijim’ bregastim vratilima, koji su povećali brzinu i hod ventila, otvorenijim ispušnim sustavom i prilagođenim ‘mapiranjem’ paljenja i ubrizgavanja. Opremljen je benzinskim filtrom čađe pa ispunjava eko norme Euro 6d.

Poboljšanje je i u prijenosu snage. Umjesto 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvije spojke ugrađen je 8-stupanjski, kojeg isporučuje Magna.
Preko kontrolera na središnjem grebenu vozač može birati jedan od pet programa vozne dinamike: Wet, Comfort, Sport, Race, ESC-Off (mokro, komforno, sportski, trkaće, isključen ESC).

Boljoj dinamici vožnje doprinosi unaprijeđen aktivni ovjes SCM-E. Performanse su na razini imena Ferrari – do stotke ubrzava za 3,4 sekunde i može potegnuti 320 km/h. Ferrari Portofino M će u Njemačkoj stajati 190.000 eura, a kod nas, zbog trošarine, najmanje 1,5 milijuna kuna.

Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.