fbpx
Foto: Tomislav Kristo/CROPIX/ilustracija

CIJENE ‘PODIVLJALE’, I MANJI AUTI VIŠE NEGO DVOSTRUKO SKUPLJI! Više nema povoljno, evo kako Hrvatska stoji

Autor: Dnevno.hr/I.K.

Krizna vremena nisu dobra za nabavu novog automobila, a za one koji se za to odluče, to je žešći udar na džep ako se usporedi kako su stvari stajale donedavno. Autoindustriju je ozbiljno poremetila pandemija koronavirusa, što se odrazilo i na cijene, pa je sada situacija takva da se ne može proći jeftino.

Na hrvatskom tržištu automobila, noviteti u autoindustriji se za sada još ne predstavljaju na obnovljenom sajmu vozila kojem je domaćin bio Zagrebački velesajam, sa zastojem koji se dogodio zbog koronavirusa. U hrvatskom susjedstvu je jedan zvučni sajam vozila ipak obnovljen, onaj u Beogradu, a ovih dana, poslužio je i za približavanje situacije na tržištu.

To je u Srbiji dočarala Nova.rs, donoseći i upozoravajuće stvari ako se pogleda prema sadašnjim cijenama automobila.


Nije lako pronaći pristupačno

Nije jednostavno otkriti automobile koji bi se mogli svrstati u kategoriju pristupačnih. U prikazu koliko su cijene ‘podivljale’, puno govori da su i neki mali gradski automobili poskupjeli i sada se mogu nabaviti za više od 20 tisuća eura, dok je prije nekoliko godina cijena bila manja od 10 tisuća eura, kako piše Nova.rs.

Nema tu više puno blještavila kao u slici ispod ovog odlomka, sa sajma automobila u Parizu, jer je kriza udarila toliko jako da mnogima u drugi plan pada razgledavanje automobila, s razmatranjem što se to novo nudi na tržištu i što bi se dalo kupiti.

Foto:Rene Fluger (CTK via AP Images)/guliverimage

Kako stvari stoje s cijenama jeftinijih modela s beogradskog sajma automobila u odnosu na sadašnje cijene u Hrvatskoj, to je približio N1, donoseći pregled koliko je što skupo na srpskom i na hrvatskom tržištu među jeftinijim modelima.

U odabiru 10 modela koji su po cijeni najpristupačniji, Fiat Panda na tržištu u Srbiji stoji 12.950 eura, a u Hrvatskoj 14.586 eura.

Slijedi još jedan automobil istog proizvođača, Fiat 500, s cijenom od 16.090 eura u Srbiji, a 16.312 eura za početni model u Hrvatskoj, dok vodeću trojku u ovom prikazu zaokružuje Opel Crossland, s početnom cijenom njegove osnovne verzije od 17.290 eura u Srbiji, a 23.761 eura za početni model u Hrvatskoj.

S podjednakim ili nižim cijenama u Hrvatskoj u odnosu na Srbiju, tu još slijede Dacia Sandero Stepway, Suzuki Ignis, Citroen C3, Kia Stonic, Renault Clio, Opel Corsa i Toyota Aygo X, a riječ je o cijenama koje se uglavnom kreću u rasponu od 15 tisuća do 20 tisuća eura, što pokazuje da i za jeftinije modele koji su izloženi u Beogradu treba dati jako puno.




Autor:Dnevno.hr/I.K.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.