Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
Carlo Abarth, legendarni talijanski tuner, rođen 15. studenoga 1908.
Karl Albert Abarth, rođen u Beču 15. studenoga 1908., u obitelji talijanskih korijena, kasnije će dobiti talijansko državljanstvo te ime promijeniti u Carlo Alberto…
Foto: Fiat
Abarth se u mladosti uspješno bavio moto utrkama, a nakon teške ozlijede na jednoj utrci u Sloveniji ostao je ondje i II. svjetski rat proveo u Ljubljani. Seli u Italiju i sudjeluje u projektu Cisitalia, u kojem mu je partner bio prijatelj Ferry Porsche.
Prva mu je supruga bila tajnica Porscheovog bratića Antona Piëcha, a druga Nadina Žerjav, kćerka slovenskog političara i starojugoslavenskog ministra Gregora Žerjava. Nakon osnutka vlastite tvrtke Carlo Abarth 1949. se upisuje u automobilske legende. Za simbol je odabrao svoj horoskopski znak škorpiona, a najuspješniji su mu trkaći modeli uistinu imali “otrov u repu”.
Nakon prodaje tvrtke Fiatu povlači se u mirovinu, a umire 1979., oko šest tjedana nakon što se i treći put oženio. Carlo Abarth, legendarni talijanski tuner, umro je 24. listopada 1979. U listopadu 2018. u Torinu dobio je ulicu imenovanu po sebi – Via Carlo Abarth.
ZADNJE VIJESTI
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen
Auto na zebri naletio na hrvatskog vozača električnog romobila, epilog pokazao tko je kriv
Popularni portal iznenadio otkrićem o Hrvatskoj: ‘Tu je najteže doći do vozačke, evo zašto’