Automobil oštećen u servisu, kako do nadoknade štete?

Autor: Auto Doktor

PRAVNI SAVJET
Automobil oštećen u servisu, kako do nadoknade štete?

Pokušate nagoditi da van pošteno nadoknade nastalu štetu, u protivnom imate mogućnost tužbe za štetu, za koju su solidarno odgovorni i djelatnik srvisa i vlasnik…

PROBLEM

Tijekom servisiranja vozila u službenom servisu oštećena je vanjska strana blatobrana automobila te je zamrljano tapecirano sjedalo vozača. Imam li pravo na naknadu štete?

EKSPERTNO MIŠLJENJE

Imate pravo na naknadu štete. Za rad svojih djelatnika, prema odredbama Zakona o radu i Zakona o obveznim odnosima, odgovara poslodavac, osnosno autoservis, pa slijedom toga i za štetu koju pričine korisniku servisne usluge.

Pokušate nagoditi za nastalu štetu tako da vam servis popravi i lakira udubljeni branik te kemijski očisti tapecirano sjedalo.

U suprotnom imate pravo protiv djelatnika servisa kao počinitelja štete i servisa kao poslodavca podnijeti tužbu sudu radi solidarne isplate naknade za nastalu štetu.

Dakle, ako se ne nagodite oko naknade, odnosno popravka, odštetu možete ostvariti sudskom putem.

Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.