
Stižu ogromne promjene za vozače, Hrvati na ovo moraju posebno paziti
Geneva International Motor Show, jedan od najvećih auto-moto sajmova u svijetu, otvara svoja vrata brojnim posjetiteljima od 4. do 14. ožujka.
Organizatori jednog od najuglednijih salona i jedinog koji se na europskom tlu održava svake godine, i u ova teška vremena (za razliku od zagrebačkog izdanja) uspjeli su napuniti svaki kvadratni metar izložbenog prostora.
Usprkos recesiji i globalnom padu prodaje svih sedam paviljona koji se protežu na 80.000 četvornih metara u potpunosti je zauzeto, a da za ženevski salon nema “zime” potvrđuje i lista na kojoj se nalazi čak 250 izlagača iz 30 zemalja te 700 marki vozila i motocikala. U “zelenom” paviljonu ponovno će se smjestiti izlagači koji predstavljaju najnovija tehnološka dostignuća po pitanju električnih i vozila pokretanih alternativnim metodama.
Na 80. izdanje Geneva International Motor Showa stižu svi važniji igrači iz Europe, Azije i Amerike, a posjetitelje očekuje preko 100 svjetskih i europskih premijera. U Ženevi će mnogi predstaviti svoje nove modele, a među njima će biti: Alfa Romeo će predstaviti Giuliettu, Audi A1, Mini Countryman. Opel će predstaviti novu Opel Merivu, Porsche Cayenne, Renault Wind te Volkswgen predstavla novu generaciju modela Sharan i Touareg.
Organizatori salona automobila u Ženevi očekuju da će ove godine tijekom 11 dana kroz paviljone proći između 650 i 700.000 posjetitelja koji dolaze iz čak 110 zemalja svijeta.
Radno vrijeme sajma koji se održava od 4-14 ožujka od ponedjeljka do petka je od 10 – 20 sati, a tijekom vikenda od 9 do 19 sati. Cijena ulaznice za odrasle je pristupačnih 14 franaka, a za djecu od 6-16 godina je 8 franaka, dok je mlađima ulaz besplatan. Više informacija o sajmu možete dobiti na www.salon-auto.ch.
Stižu ogromne promjene za vozače, Hrvati na ovo moraju posebno paziti
Tužna vijest za ljubitelje legendarnih auto-moto emisija
Hrvati se raspisali o uvozu rabljenih automobila: Dali su i nekoliko korisnih savjeta
Hrvatska ima zakon za mahnite trubače u autima, ali jedna stvar ostaje nejasna