Audi A3 Sedan (2020.) napada limuzinski Mercedes-Benz A-klase

Autor: Auto Doktor

Audi A3 Sedan, limuzinska verzija modela Audi A3 Sportback izravno udara na limuzinski Mercedes-Benz A-klase…

Audi A3 četvrt generacije, koji je već stigao na tržište u 5-vratnoj izvedbi Sportback, kao premium izvedenica modela Volkswagen Golf 8 dobiva očekivanu limuzinsku verziju Audi A3 Sedan. Dužinom 450 cm (16 cm više nego A3 Sportback) za mnoge pogođena verzija limuzine na bazi Golfa (nova Škoda Octavia je to isto, ali rastegnuta na čak 469 centimetara).

Zadržava međuosni razmak od 264 cm, koji osigurava dovoljni komfor u unutrašnjosti, usto je i gepek napuhan na korektnih 435 litara (45 više s uzdignutim sjedalima nego Sportback) i to sad postaje funkcionalna premium limuzina. Elegantan, fluidan dizajn smanjit će koeficijent otpora zraka s 0,29 na 0,27, što će doprinijeti smanjenju potrošnje i poboljšanju performansi.

Unutrašnjost je skockana po mjeri premium limuzine, tu Audi nikad nije zakazao. Instrumentna ploča je potpuno digitalizirana, u standardnoj verziji je 10,25-inčni kokpit, a skuplje dobivaju 12,3 inčni, s rezolucijom 1920 x 720 px.

Osnovni benzinski motor je 3-cilindarski turbo s direktnim ubrizgavanjem 1.0 TFSI (110 KS), kojem će performanse poboljšavati najveći okretni moment od 200 Nm pri 2000 do 3000/min. Zahtjevnijima je namijenjen turbobenzinac 1.5 TFSI (150 KS), s deaktivacijom cilindara u vožnji, potpomognute 48V blago-hibridnom potporom.

Blago-hibridni sustav smanjuje potrošnju za 0,4 l/100 km. Te motore Volkswagen označava TSI. Taj blago-hibridni model uvod je za plug-in hibridni koji se očekuje 2021. Nudit će benzinsko-električnih 245 KS, koji će pokretatii Volkswagen Golf GTE. Kombinacijom turbobenzinca 1.4 i elektromotora od 85 kW, samo na struju moći će voziti 65 km, s prosječna (statistička)potrošnje bit će svega 2,1 l/100 km

Novi turbodizelaš 2.0 TDI dostupan je sa 116 KS i 300 Nm te 150 KS i 360 Nm. Jak adut je potpuno novi 6-stupanjski ručni mjenjač, koji smanjuje potrošnju goriva za 0,2 l/100 km i emisiju CO2 za 5 g/km. Naravno, u opciji je automatski 7-stupanjski s dvije spojke S tronic (Volkswagenove oznak DSG 7).

Prednji samoventilirani diskovi imaju promjer 312 mm, a stražnji 272 mm, sigurnost i dinamičku stabilnost poboljšava sustav ESC (Electronic Stabilisation Control). Ugrađen je i početni sustav autonomne vožnje ACA (Adaptive Cruise Assist)…

Škoda Octavia bestseller u srpnju, Volkswagen najuspješnija marka. Tradicionalno!

Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.