Hrvati, spremite se za mogući kaos u prometu: Zatvara se dio jednog od važnijih autoputeva
21. listopada 1997. švedski novinar Robert Collin prevrnuo Mercedes-Benz A-klase na ‘Testu izbjegavanja losa’
Na današnji dan prije 23 godine nastao je jedan od najvećih skandala u povijesti autoindustrije, Mercedes-Benz je u rekordnom su roku smanjio udaljenost od podloge, proširio trag stražnjih kotača, ukrutio opruge i amortizere, ojačao oslonce i selene, ugradio 15-colne naplatke, gume 195/50 i serijski ESP…
Na salonu u Ženevi početkom ožujka 1997., spektakularno je predstavljen Mercedes-Benz A-klase, čudo prostranosti i funkcionalnosti, u karoseriji oblika bumbara, dugačkoj 358 cm. Novinar Top Geara oborio je sjedala i legao u unutrašnjost, kao na bračni krevet.
Bio je to prvi Mercedes-Benzov auto s prednjim pogonom i sve je izgledalo poput bajke, dok 21. listopada 1997. švedski novinar Robert Collin nije teatralno prevrnuo Mercedes-Benz A-klase na ‘testu izbjegavanja losa’.
Nastao je skandal, jedan od najvećih u povijesti autoindustrije, koji je zaprijetio ugledu cijelog koncerna Daimler-Benz (danas Daimler). Stručnjaci iz Stuttgarta u rekordnom su roku preuredili podvozje…
Smanjili su udaljenost podnice od podloge za 9 mm, proširili trag stražnjih kotača za 18 mm, učvrstili opruge i ukrutili amortizere, bolje utemeljili, povećali glavne oslonce i selen blokove, ugradili 15-colne naplatke i niskoprofilne gume 195/50 te serijski ugradili sustav ESP.
Riješili su problem dinamičke stabilnosti i sigurnosti, ali nauštrb udobnosti.
ZADNJE VIJESTI
Ljudi besplatno dobili luksuzne automobile, sreća ih poljubila zbog amaterske greške
Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen