21. listopada 1997. švedski novinar Robert Collin prevrnuo Mercedes-Benz A-klase na ‘Testu izbjegavanja losa’

Autor: Auto Doktor

Na današnji dan prije 23 godine nastao je jedan od najvećih skandala u povijesti autoindustrije, Mercedes-Benz je u rekordnom su roku smanjio udaljenost od podloge, proširio trag stražnjih kotača, ukrutio opruge i amortizere, ojačao oslonce i selene, ugradio 15-colne naplatke, gume 195/50 i serijski ESP…

Na salonu u Ženevi početkom ožujka 1997., spektakularno je predstavljen Mercedes-Benz A-klase, čudo prostranosti i funkcionalnosti, u karoseriji oblika bumbara, dugačkoj 358 cm. Novinar Top Geara oborio je sjedala i legao u unutrašnjost, kao na bračni krevet.

Bio je to prvi Mercedes-Benzov auto s prednjim pogonom i sve je izgledalo poput bajke, dok 21. listopada 1997. švedski novinar Robert Collin nije teatralno prevrnuo Mercedes-Benz A-klase na ‘testu izbjegavanja losa’.

Nastao je skandal, jedan od najvećih u povijesti autoindustrije, koji je zaprijetio ugledu cijelog koncerna Daimler-Benz (danas Daimler). Stručnjaci iz Stuttgarta u rekordnom su roku preuredili podvozje…

Smanjili su udaljenost podnice od podloge za 9 mm, proširili trag stražnjih kotača za 18 mm, učvrstili opruge i ukrutili amortizere, bolje utemeljili, povećali glavne oslonce i selen blokove, ugradili 15-colne naplatke i niskoprofilne gume 195/50 te serijski ugradili sustav ESP.

Riješili su problem dinamičke stabilnosti i sigurnosti, ali nauštrb udobnosti.




Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.