flickr.com
flickr.com

Pripremite se za plažu: TOP 3 vježbe za ravan trbuh!

Autor: T. P.

Želite ravniji trbuh do odlaska na ljetovanje? Pratite ove vježbe i budite ustrajni u njima!

Na području trbuha lako se skuplja masnoća, osobito ako ste među onima čiji je posao “sjedilački”. Uslijed slabog kretanja i nevježbanja, mišići su opušteni, a masnoća se taloži. Kako je razgraditi? Prehranom, ali i vježbom! Donosimo tri zanimljive i jednostavne vježbe koje možete prakticirati kod kuće, bez odlaska u teretanu.

1. Legnite na leđa i ruke stavite na natkoljenice. Duboko udahnite pa zadržavajući dan podignite godnji dio tijela i ispružene noge. Uz izdisaj spuštajte noge i gornji dio tijela.

2. Sjednite, a nove spojite i savinite u koljenima te ruke stavite na potkopljenice. Nagnite se unatrag i lagano podignite stopala od poda kako biste zadržali ravnotežu  na stražnjici pa potom ispružite ruke i noge.

3. Legnite na leđa, a ruke opustite uz tijelo. Dlanove stavite na podlogu kako biste se oslonili. Duboko udahnite, zadržite dah pa podignite okomito noge. Uz izdah spustite noge.

Za dodatne položaje kojima ćete dovesti svoj trbuh u red zavirite u ovaj videoprilog:

Autor: T. P.

VEZANE VIJESTI

ZADNJE VIJESTI