capture

Japanska kvantna ogrlica pokorila Hrvatsku

Autor: Sponzorirani članak

Osjećate li se slabo, nemoćno ili imate problema sa ustajanjem ujutro? Izgleda da se nikako ne možete odmoriti. Teško Vam se fokusirat i koncentrirati, a smetaju Vam i promjene vremena. Uzroci tomu mogu biti razni. Moguće je da imate neku upalu u tijelu, nedostatak cirkulacije ili Vam je pao imunitet. Vrlo vjerojatno imate probleme uzrokovane nedostatkom energije.

Posebna ponuda za čitatelje portala Dnevno >> Povećajte vašu životnu energiju odmah!

Gospođa Marija T. je umirovljenica koja nije imala volje ni energije ustati iz kreveta. Svi su joj govorili da je to od starosti i da se ne mora truditi više. To je počela već i sama vjerovati. Njezina unuka, studentica koja je nosila Quantum pendant™ kvantnu ogrlicu kako bi bolje studirala, pokušala ju je nekoliko puta nagovoriti da isproba kvantnu ogrlicu, ali bezuspješno. Jedne noći unuka joj je stavila ogrlicu dok je spavala, ono što su ukućani vidjeli sljedeće jutro ostavilo ih je u šoku.

Gospođa Marija je dočekala sve ukućane ujutro sa kavom i osmjehom. Opće stanje joj se počelo drastično mijenjati. Počela se kretati po stanu, osjećala se mlađe, cirkulacija joj je proradila i boja joj se počela vraćati u lice. Što je dulje nosila ogrlicu to se bolje osjećala. Nestalo je boli u zglobovima zbog koje je izbjegavala rad i kretanje. Ubrzo su ju susjedi vidjeli kako sa veseljem odlazi ujutro na tržnicu. Više nije htjela vratiti ogrlicu svojoj unuci, pa su morali naručiti novu za sebe i ostale ukućane.

Osjećajte se bolje >> kvantna ogrlica Quantum pendant™ po posebnoj cijeni

Japan je zemlja nevjerojatnog suživota tehnologije i prirode. Tajne metode kovanja koje su se koristile stotinama godina privukle su pažnju japanskih znanstvenika. Nakon mnogih analiza i istraživanja drevnih metalnih zvona došli su do nevjerojatnih otkrića. Otkrili su da određena pažljivo odabrana kombinacija minerala u metalu sadrži posebnu vrstu energije. Kad su primijenili najnovija znanstvena dostignuća uspjeli su promijeniti strukturu tih minerala te ih urediti da otpuštaju pohranjenu energiju. Nazvali su ju skalarna energija. Ubrzo su optimizirali taj proces i počeli proizvoditi Quantum pendant™, kvantne privjeske za osobnu uporabu.

Osigurajte svoj Quantum pendant™ prije ostalih.

temple-1441382_1920
Drevno japansko zvono u hramu

Istraživanja su pokazala da skalarna energija rješava cijeli niz problema sa kojima se susreće moderan čovjek. A pojavljuju se stalno novi pozitivni učinci koji još nisu otkriveni.

• Pomaže pri povećanju energije, koncentracije i fokusa
  • Smanjuje stres i cijeli niz problema prouzrokovanih stresom: pad imuniteta, psihosomatske bolove u trbuhu, nemoć – bol u zglobovima
  • Povećava Vašu prirodnu energiju sa kojom se borite protiv virusa i bakterija
  • Štiti od štetnih utjecaja elektro-magnetskih valova koji se šire iz uređaja kojima ste okruženi svakodnevno, poput mobitela kraj kojih čak i spavate
  • Sprječava i drastično usporava oštećenje DNK prouzrokovano starenjem
  • Pomaže stanicama da optimalno apsorbiraju hranu koju jedete a tako smanjujete potrebu za unosom viška hrane dok vaše tijelo bolje iskorištava energiju iz nje

Požurite i naručite svoju Quantum pendant™ ogrlicu >>> EKSKLUZIVNO za čitatelje portala Dnevno

Nevjerojatni rezultati koji se postižu uz pomoć Quantum pendant™, kvantne ogrlice potaklo je mnoge da prodaju lažne ogrlice. Zato uvijek budite sigurni da Vaša ogrlica ima ovakvu potvrdu o autentičnosti, na kojoj se jasno vidi serijski broj. Ovaj certifikat osigurava da ogrlica ima optimalnu količinu skalarne energije.

qpcard