Prijatelji životinja
Prijatelji životinja

U Japanu prestao uzgoj životinja radi krzna

Autor: dnevno.hr

Kraj japanske proizvodnje životinjskog krzna velika je pobjeda za životinje koja prati i međunarodne trendove

Uzgoj kuna radi krzna došao je svome kraju zatvaranjem zadnje farme u Niigati. Posljednjih godina japanski Centar za prava životinja učestalo je prijavljivao farmu kuna Otsuka zbog rada bez dozvole i kršenja japanskog Zakona o invazivnim vrstama iz 2006. godine. Nakon što je ta farma završila s radom, Japan se priključio rastućem broju država koje su prestale s takvom praksom.

Nakon donošenja Zakona postalo je ilegalno graditi nove farme na kojima bi se uzgajale kune u Japanu. Šteta za bioraznolikost uzrokovana bijegom američkih kuna s farmi postala je značajan problem, pa je Zakonom ograničen uzgoj neautohtonih vrsta američkih kuna, rakuna i nutrija za samo određene svrhe poput znanosti i edukacije. Prema Zakonu, farmama za kune sagrađenim prije 2006. godine, dopušteno je nastaviti s radom uz prateću dozvolu. Budući da se radilo o jedinoj preostaloj farmi, zatvaranje Otsuka farme dovelo je do kraja japanskog uzgoja kuna radi krzna.

Popularnost odjeće sa životinjskim krznom u Japanu značajno se smanjila uslijed rastuće potražnje potrošača za etički proizvedenim proizvodima. Od svog vrhunca 2006. godine, uvoz krzna u Japan do danas je pao za čak 80%. Iza ovakve promjene stoji rastuća svijest kupaca o neetičnosti i okrutnosti proizvoda s krznom.

Kraj japanske proizvodnje životinjskog krzna velika je pobjeda za životinje koja prati i međunarodne trendove. Zbog etičkih i ekoloških razloga te brige za dobrobit životinja, sve više država okreće leđa uzgoju životinja radi krzna.

Modni brend OVS prestaje prodavati životinjsko krzno

Već ranije prestavši koristiti krzno u svojim kolekcijama, talijanska modna tvrtka OVS napravila je i završni korak sklapanjem ugovora s organizacijom za prava životinja LAV.

Službena odluka tvrtke o nekorištenju životinjskog krzna, te pristupanju projektu “Trgovine bez krzna”, odnosi se na sve njezine brandove: OVS, OVS Kids, UPIM i Blukids.

“Odluka koju je donio OVS o prestanku korištenja životinjskog krzna odabir je koji je u skladu s politikom o održivom razvoju koji bi trebala imati svaka modna tvrtka”, navodi Simone Pavesi iz organizacije LAV, dodajući: “Uz javno prenesenu odluku, ova odluka treba se shvatiti i kao predanost društvu o utjecaju tvrtke na okoliš. Ova objava imat će velik značaj za živote milijuna životinja, što je još jedan razlog da se odaberu njihovi proizvodi.”

Autor: dnevno.hr

ZADNJE VIJESTI