Sakrij oglas
 Velièina slova TEMPEL 1.

NASA izgubila vezu sa svemirskom sondom za istraživanje kometa

• Autor: Hina/Z.T.
  • Datum: četvrtak, 12. rujna 2013. u 07:48
Deep Impact je lansiran u siječnju 2005. kako bi pobliže istražio komet Tempel 1. U toj svojoj prvoj misiji pronašao je i analizirao komade metala koji su činili jezgru kometa. Nakon nekoliko godina, Deep Impact je "doplovio" do sljedećeg kometa, Hartley 2, a potom je izdaleka promatrao još dva kometa uključujući i tek otkriven komet Ison koji vjerojatno nije preživio krećući se u velikoj blizini Sunca, a pokazalo se i da nije toliko sjajan da bi se mogao vidjeti sa Zemlje tijekom dana kao što se to isprva pretpostavljalo.

NASA je izgubila radio-vezu sa sondom za istraživanje kometa koja je, u svom pionirskim pokušaju, tražila planete izvan Sunčevog sistema, objavili su u srijedu službeni izvori.

"Zadnja radio komunikacija sa svemirskim brodom Deep Impact bila je 8. kolovoza, a svi pokušaju da se veza ponovno uspostavi propali su", izvijestili su iz NASA-e.

Inženjeri pretpostavljaju da su tehnički problemi sa softwareom uzrokovali prekid rada računala i tako onemogućili komunikaciju sa Zemljom. Također, solarni paneli na svemirskom brodu možda nisu pozicionirani tako da prihvaćaju sunčevu svjetlost i stvaraju energiju.

-Naš tim sada pokušava pronaći najbolji način kako da obnovi komunikaciju. -rekao je znanstvenik Michael A'Hearn sa Sveučilišta Maryland u svom izvješću o misiji.

Sljedeći pokušaj uspostavljanja veze sa svemirskim brodom očekuje se ovaj vikend, najavio je NASA-in glasnogovornik D.C. Agle iz laboratorija u Pasadeni.

U svojoj produženoj misiji, Deep Impact je proučavao planete izvan Sunčevog sistema, no budući da nije imao dovoljno goriva, uspio je doseći tek do asteroida 2002 koji se bio približio Zemlji na udaljenosti od 7,5 milijuna kilometara i s njim imao bliski susret.

• Autor: Hina/Z.T.
  • Photo: Screenshot: YouTube
  • Datum: četvrtak, 12. rujna 2013. u 07:48

Zadnje vijesti
Svijet NEVJEROJATAN GAF: Židovi nakon komemoracije ostali zarobljeni u Auschwitzu!

Nakon što je program komemoracije za žrtve holokausta završen TV ekipa je ostala zatočena u kampu!

Svijet U središtu Karlovca pretučeni radnici HEP-a

Djelatnici su pokušavali isključiti struju u dvorištu kuće na Korzu.

Svijet BiH želi Ukrajini dostaviti oružje - žestoka reakcija ruskog MVP

Predstavnik MVP Rusije pozvao je bosansko-hercegovačke vlasti da odustanu od namjere isporuke oružja Kijevu.

Svijet LEDENA STIHIJA: Grad u Sibiru preko noći se pretvorio u golemu santu leda, ljudi zarobljeni u kućama! (VIDEO)

Led je okovao vrata mnogih stanova pa ljudi nisu mogli izaći iz kuća. Dodatna je teškoća nestašica tople vode, ali i struje.

Izdvojeno