Sakrij oglas
 Veličina slova TEMPEL 1.

NASA izgubila vezu sa svemirskom sondom za istraživanje kometa

• Autor: Hina/Z.T.
  • Datum: četvrtak, 12. rujna 2013. u 07:48
Deep Impact je lansiran u siječnju 2005. kako bi pobliže istražio komet Tempel 1. U toj svojoj prvoj misiji pronašao je i analizirao komade metala koji su činili jezgru kometa. Nakon nekoliko godina, Deep Impact je "doplovio" do sljedećeg kometa, Hartley 2, a potom je izdaleka promatrao još dva kometa uključujući i tek otkriven komet Ison koji vjerojatno nije preživio krećući se u velikoj blizini Sunca, a pokazalo se i da nije toliko sjajan da bi se mogao vidjeti sa Zemlje tijekom dana kao što se to isprva pretpostavljalo.

NASA je izgubila radio-vezu sa sondom za istraživanje kometa koja je, u svom pionirskim pokušaju, tražila planete izvan Sunčevog sistema, objavili su u srijedu službeni izvori.

"Zadnja radio komunikacija sa svemirskim brodom Deep Impact bila je 8. kolovoza, a svi pokušaju da se veza ponovno uspostavi propali su", izvijestili su iz NASA-e.

Inženjeri pretpostavljaju da su tehnički problemi sa softwareom uzrokovali prekid rada računala i tako onemogućili komunikaciju sa Zemljom. Također, solarni paneli na svemirskom brodu možda nisu pozicionirani tako da prihvaćaju sunčevu svjetlost i stvaraju energiju.

-Naš tim sada pokušava pronaći najbolji način kako da obnovi komunikaciju. -rekao je znanstvenik Michael A'Hearn sa Sveučilišta Maryland u svom izvješću o misiji.

Sljedeći pokušaj uspostavljanja veze sa svemirskim brodom očekuje se ovaj vikend, najavio je NASA-in glasnogovornik D.C. Agle iz laboratorija u Pasadeni.

U svojoj produženoj misiji, Deep Impact je proučavao planete izvan Sunčevog sistema, no budući da nije imao dovoljno goriva, uspio je doseći tek do asteroida 2002 koji se bio približio Zemlji na udaljenosti od 7,5 milijuna kilometara i s njim imao bliski susret.

• Autor: Hina/Z.T.
  • Photo: Screenshot: YouTube
  • Datum: četvrtak, 12. rujna 2013. u 07:48

Zadnje vijesti
Svijet Apokaliptični prizor: Osjetili su smrad, izašli i ugledali 'krvavu' rijeku! (FOTO)

Inspekcija nije otkrila uzrok ove čudne pojave, no sumnja se na ilegalno bacanje otpada u rijeku.

Svijet Hillary iznijela nove detalje o Clintonu: 'On je izopačeni seksualni predator'

Neke nepoznate i šokantne detalje hillary je iznjela još u intervju 1999. godine, no tek su sad izašli na vidjelo.

Svijet Europa ipak sankcionirala Rusiju! Objavljen popis ljudi koji ne smiju u EU

Na popisu je dosad ukupno gotovo 90 osoba i 20 institucija ili tvrtki.

Svijet Papa Franjo ponovno iznenađuje: Pogledajte što je sad učinio! (FOTO)