Screenshot/ TripAdvisor

VLASNIK RESTORANA GRUBIM SE RIJEČIMA OBRAČUNAVA S NEZADOVOLJNIM GOSTIMA: ‘Odi na kolodvor pa tamo jedi za 20 kuna, lažljivice’

Autor: dnevno.hr

Za oko 'zapinju' izravni, za neke i izrazito nepristojni komentari vlasnika Župana, ali svaka priča ima dvije strane

Putem privatnih poruka Anteni Zadar javila se čitateljica razočarana večerom u zadarskom restoranu Lungo Mare. Osim što je bila nezadovoljna večerom, na TripAdvisoru je pogledala  komentare ostalih posjetitelja restorana i dobila još negativniji dojam.

Za oko ”zapinju” izravni, za neke i izrazito nepristojni komentari vlasnika Jure Župana. Na spomenutoj stranici nalaze se i pozitivne kritike, čak ih je i više, na koje su i odgovori jednako tako pisani u ugodnom tonu, no pristup koji Župan koristi u komunikaciji s nezadovoljnima iznenađuje, a neke od njih izdvojila je Antena Zadar.

”Uopće nemojte pričati o hrani jer svake noći prodajemo 30 obroka dagnji. Da, slane su jer su iz mora. More je puno soli. Ne prepoznajete razliku između fast fooda i restorana i pišete gluposti. Zar mislite da ćete dobiti svježu ribu na stol za deset minuta? U McDonald’su za vrijeme sezone čeka se više od pola sata za hamburger. Iz kakvog ste vi crtića ispali? Ili dolazite iz neke zabiti?”

”Gdje je fotografija hrane nestala? Bila je tu prije mog odgovora. Vrati ju natrag da vidimo te male porcije. Molim te ne piši gluposti o hrani jer nemaš pojma o tome, odi na kolodvor pa tamo jedi za 20 kuna lažljivice.”

”Očito ste iz Slovenije i tamo ste jeli previše smrznutog smeća pa ne znate kakav je okus prave ribe i školjki iz mora.”

 ”Svaka priča ima dvije strane, a ovo je moja. Prije svega, moj je pristup izravan i možda grub, ali usmjeren samo prema zlonamjernim ljudima. To su najčešće bolesni ljudi, ‘pacijenti’. Imali smo više situacija da je policija morala intervenirati jer su se čak bacali i stolovi, ali to je, srećom, sitan postotak ljudi. Mi poslužujemo preko 5000 ljudi, od toga će 10 biti nezadovoljno. To je zanemariv postotak, to je manje od 1 posto, svima se ne može udovoljiti”, izjavio je Župan na upit Antene Zadar.

Pitali su vlasnika restorana Lungo Mare i jesu li gosti u pravu kada su nezadovoljni.

”Ma kakvi. To su uglavnom ljudi iz, recimo, Azije, Velike Britanije i općenito stranci koji nisu navikli na svježu ribu. Oni nju ne prepoznaju jer su navikli na duboko smrznutog oslića, a ne škrpinu, frišku iz Jadranskog mora. Oni misle da ako ja stavim maslinovog ulja da je to ‘masno’. Oni misle da je ovo fast food i da će sve biti gotovo za pet minuta. I što je najgore, uvijek ih upozorimo i da je hrana svježa i da nije zaleđena i da će pričekati oko 30 minuta. To je, štoviše, brže nego usluga u gradu gdje se čeka puno, puno duže”, odgovorio je Župan. Nadodao je i kako kuhare s trideset godina iskustva ne namjerava mijenjati radi kritike neke tamo Britanke, a za njega je TripAdvisor apsolutno nerelevantna stranica na kojoj svatko može napraviti račun i napisati što želi.

Na kraju možemo zaključiti, baš kao i Antena Zadar, kako je najbolje sam posjetiti određeno mjesto i steći vlastiti dojam jer su komentari razočaranja, ali i oduševljenja ipak stvar pojedinca.

Autor: dnevno.hr