Marko Lukunic/PIXSELL
Marko Lukunic/PIXSELL

Prijavile bolovanje, a slikane na modnoj reviji: Trbovićka, Mirna Zidarić, Mikleušević Pavić i Rendeli na korak do otkaza?

Autor: I.Delić

Na Hrvatskoj radioteleviziji, vodi se izgleda pravi mali rat oko fotelja, sličan onome kakav se vodi oko sastavljanja vlade.

Veliki broj navijača Dinama, ali i ostalih željnih sportskih događanja na malim ekranima po društvenim mrežama ne prestaju negodovati jer utakmicu između kluba i Maksimira i Juventusa nije prenosila Hrvatska radiotelevizija koju pretplatom financiraju porezni obveznici, dok su za razliku od njih pojedine srpske i bosanske televizije taj događaj ocijenile vrijednim pažnje emitirajući ga na svojim programima.

Javnost negoduje, a na javnoj televiziji bave se nekim posve drugim temama, odnosno sukobima jer kako saznajemo iz izvora s Hrvatske radiotelevizije lome se koplja oko otkaza koji navodno prijete njihovim uzdanicama Sanji Mikleušević Pavić, Mirni Zidarić, Neveni Rendeli i sveprisutnoj Danijeli Trbović. Priča je to koja je prostrujala Prisavljem, a oko koje se oglasilo i Hrvatsko novinarko društvo odašiljući priopćenje u kojem osuđuju odluku v.d. glavnog ravnatelja HRT-a Siniše Kovačića da upozorenjem pred otkaz kazni predsjednicu HND-ova ogranka na HTV-u Sanju Mikleušević Pavić te pokrene postupak za izvanredni otkaz predsjednici Etičkog povjerenstva na HRT-u Mirni Zidarić, kao i Kovačićevu odluku da do kraja rujna provede izmjene Etičkog kodeksa HRT-a kako bi mogao smijeniti sadašnje Etičko povjerenstvo.

HND navodi da se Sanji Mikleušević prijeti zbog verbalnog delikta, odnosno supotpisivanja HND-ova srpanjskog priopćenja u kojem su iznesene kritike na neprofesionalno ponašanje vodstva javne televizije, koje je potom dotičnu optužilo za izricanje neistinitih i neprovjerenih informacija. No, kako se neslužbeno saznaje razlog radi kojega se Mirni Zidarić, Trbović i Rendeli tresu fotelje jeste taj što su tijekom bolovanja viđene na modnoj reviji. Inače, Mirna Zidarić sportska novinarka javne televizije nazivala se i djelom Radmanova tima obzirom da je u njegovoj eri predsjedala Etičkim povjerenstvom koje je po prstima lupalo njezine kolege. S druge strane Trbović koju ondedavna imamo prilike gledati u emisiji Dobro jutro Hrvatska na Hrvatskoj televiziji prošla je sito i rešeto pa je tako vodila emisiju BezVeze. Riječ je dakako o sadržaju koji nije osmislila kakva mudra domaća glava, već se priprema po licenciji sa zadanim formatom. Vlasnik licence je izraelska produkcijska kuća Armozna formats te su prema njezinim riječima iznimno zadovoljni hrvatskim proizvodima.

– U emisiji spominjemo ljude i događaje koji su obilježili tjedan, a naši natjecatelji, koji su bili u izolaciji, pokušavaju razlučiti što se stvarno dogodilo, a što smo izmislili. Tako je dio vijesti bio i gospodin Tepeš. I doista nitko od ljudi iz hrvatskoga javnoga života, pa tako i politike, nije reagirao, osim gospodina Tepeša. Inače, kreativni tim ima potpunu slobodu. Nemamo popis nepoželjnih gostiju. Emisija je rezultat ozbiljnoga i predanoga timskoga rada, a ja sam njezin vidljivi dio. Moj posao je lijep, među ostalim i zato što imam priliku i često privilegij upoznati ljude koje inače ne bih mogla upoznati. Drage, tople, zabavne, darovite, pametne, obrazovane… Dakle, svi osim političara prošli su mi kroz različite emisije – rekla je jedne prigode za svoju emisiju Trbović koja je imala priliku voditi čak i sučeljavanje predsjedničkih kandidata.

. A emisija kojom se diči uistinu je posebna jer prema pisanju dijela medija upravo je zbog nje HRT bio prisiljen ispričati se bivšem potpredsjedniku Sabora, Ivanu Tepešu. Potez je povučen zbog izjava u emisiji emitiranoj 15. veljače ove godine, kada je Tepeš nazvan malim sljedbenikom jednog totalitarnog režima iz Drugoga svjetskoga rata. Isprika Tepešu također je bila zanimljivo intonirana u emisiji, i to u obliku pitanja: Kojem će se političaru BezVeze upravo sada ispričati? Ponuđeni odgovori bili su Tomislav Karamarko, Zoran Milanović i Ivan Tepeš, gdje se u rješenjima opet zbijalo šale.

– U našoj prošloj emisiji Ivan Tepeš je nazvan malim sljedbenikom jednog totalitarnog režima iz Drugoga svjetskoga rata, dakle točan odgovor je c – kazala je Trbović. U iPreko usta vrckave Danijele prošle su brojne čudnovate izjave pa je tako svojedobno tvrdila da bi prijavila generala Gotovinu da ga vidi.

– Ja bih ga prijavila bez ikakvoga dvoumljenja, jer zakon treba poštovati. Nismo se borili da bi netko bio iznad zakona. Pametan zna čemu služi pojas. Jest da smo ‘od stoljeća sedmog’ tu, ali što se tiče EU-a, sami smo se doveli u ovu situaciju. Prijavila bih ga zbog građanske dužnosti, a ako bi mi dali novac, deset posto bih dala u humanitarne svrhe, a ostalo bih sebi humano donirala- tvrdila je novinarka. U kolovozu 2012. godine, i to u vrijeme dok se na Širokom Brijegu obilježavala 67. obljetnica mučeničke smrti hercegovačkih franjevaca, gledateljima je servirana emisija pod voditeljskom palicom Danijele Trbović, Srpkinje iz Karlovca čiji je otac Ilija Trbović bio oficir UDBE koji je dugi niz godina skrbio o sigurnosti ne samo Josipa Broza Tita, već je prijateljevao s Josipom Boljkovcem. Te prigode gledatelje pred malih ekranima voditeljica je pokušala osvijestiti pokazujući navodnu opasnost koja im prijeti od katoličke crkve. Ista ta dama koja bi besramno cinkala generala Gotovinu žestoko se tada obrušila na crkvu, dakako u suradnji s gostima.

Autor: I.Delić

ZADNJE VIJESTI