Milanović se opet javio, ali nešto je drugačije: Ima novu poruku za Plenkovića
OVO VAS MOŽE UBITI: Vozači, jeste li svjesni fatalnog pravila?
Vozači mora da nisu ni svjesni ovog hrvatskog apsurda.
Veliki broj prometnih nesreća, ali i crni niz kojemu smo imali prilike svjedočiti ovoga tjedna nametnuo je temu sigurnosti u prometu, a dnevnik.hr tim je povodom načeo temu o jednom hrvatskom apsurdu. Naime, prometna pravila u različitim hrvatskim gradovima ne vrijede na jednak način te predstavljaju moguću opasnost za vozače. Primjerice, zelena pomoćna strelica na semaforu zagrebačkim vozačima označava jedno, dok primjerice u susjednom Karlovcu ima sasvim drugu funciju. Kada u Zagrebu na semaforu zasvijetli dopunska zelena strelica vozači ostvaruju mogućnost kretanja, a svjesni su i da imaju prvenstvo prolaska u odnosu na druga vozila, ali ako se gleda zakon prednost u tome slučaju trebaju imati vozila koja dolaze s glavne ceste. -Zagreb je tu nastojao povećati sigurnost na svojim prometnicama, ali je onda indirektno izazvao situaciju da ti vozači koji su naučili voziti po Zagrebu u nekom drugom gradu mogu ući u nesigurnu situaciju- kazao je za Novu TV Marko Šoštarić s Fakulteta prometnih znanosti ističući da semaforski sustav mora biti jedinstven.
U Rijeci bi vozač iz Zagreba imao problema s tim pravilom jer kada se ondje upali dopunska zelena strelica tamošnjim je vozačima to znak da mogu krenuti, ali s tim da prije izlaska na glavnu cestu obrate pozornost dolazi li tko iz tog smjera. U Osijeku su pravila jednaka onima u Zagrebu, odnosno uvjetno zeleno svjetlo znači cestu s prednošću prolaska. Isto se pravilo, dake, od grada do grada različito tumači, a signalizacija nije ujednačena.
-Zagreb je specifičan grad, on ima gust promet, tu su velika raskrižja, kolizije, i možda se tu u nekim situacijama moramo malo jače zaštititi i moramo neke kolizije jače razdvojiti da ne bi došlo do neželjenih posljedica-kaže Marijan Ključarić iz zagrebačkog Ureda za planiranje prometa. Prema Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, svaki grad može uređivati promet i projektirati sustav semafora kako želi.
ZADNJE VIJESTI
Stručnjak za sigurnost Mario Frlan otkriva kako znati špijunira li vas tko i kako se zaštititi
Stiže izražen prodor prvog jezičca iz Afrike, ali pomalo zabrinjava ono što slijedi nakon toga
Sud odbio žalbu Dragana Kovačevića: ‘Ovim je manevrom samo prolongirao rasplet postupka’