Flickr

HRVATSKO PRESJEDAVANJE EU: Objavljen natječaj vrijedan 86.000 kuna

Autor: dnevno.hr

Kako će Hrvatska u prvoj polovici 2020. predsjedati Vijećem Europske unije, Ministarstvo vanjskih i europskih poslova i Ministarstvo kulture su raspisali, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi otvoreni javno-pozivni natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana predsjedanja RH EU 2020, piše N1.

Cjelokupni natječaj s kompletnom natječajnom dokumentacijom objavljen je na stranicama www.dizajn.hr, www.mvep.hr i www.min-kulture.hr.,  a Ocjenjivački sud natječaja odabrao je pet timova koji će sudjelovati u natječaju kao pozvani natjecatelji, naime, zahtjevi za sudjelovanje u natječaju primani su do 26. ožujka.

Na natječaj je stiglo ukupno 20 zahtjeva, a Ocjenjivački sud natječaja u sastavu Damir Bralić, Jan Pavlović, Nevena Tudor Perković, Zvonimir Frka Petešić, Katja Šare i Jakov Vilović odabrao je, na temelju dostavljenih portfolija i referencija, timove koji će s timovima studenata Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu te Sveučilišta Sjever iz Koprivnice – Odjela za medijski dizajn sudjelovati u natječaju kao pozvani natjecatelji i koji će za rad na natječajnim rješenjima, u slučaju da nisu dobitnici nagrade, dobiti naknadu u bruto iznosu od 7.000 kuna po timu.

 

Izuzev pozvani, poziva se i ostale da sudjeluju u natječaju i prisustvuju usmenom brifingu u Ministarstvu vanjskih poslova koji će se održati u ponedjeljak, 9. travnja u 11 sati dok je rok za primanje natječajnih radova 2. srpnja 2018. do 17 sati, piše N1.

Aautori/timovi bit će anonimni pred Ocjenjivačkim sudom natječaja i ravnopravno će se natjecati za nagrade.

Predloženi rad morat će sadržavati prezentaciju idejnog rješenja originalnog identiteta predsjedanja RH Vijećem EU 2020. godine, sa svim karakterističnim vizualnim elementima te definiranjem njihovih međuodnosa i pravila korištenja, kao i prezentaciju slogana, njegov jezično-značenjski koncept te varijantu na još barem engleskom jeziku.




 

Prema N1, prezentacija u oba oblika, fizičkom (ispisanom) i digitalnom, treba sadržavati idejni projekt vizualnog identiteta (prikaz sustava boja i tipografskih pisama te prikaz karakterističnih odnosa osnovnih elemenata vizualnog identiteta) i prijedlog slogana (jezično rješenje slogana, barem na dva jezika -obavezno hrvatski i engleski, te prikaz osnovnih grafičkih standarda slogana).

Natječajna prezentacija treba sadržavati i prikaz primjera primjene vizualnog identiteta i slogana (najmanje pet, a najviše 10) koji obvezno uključuju primjenu na plakatu, internetskoj stranici i naslovnici programske knjižice te nekoliko primjera promidžbenog materijala; prikaz strategije faznog predstavljanja vizualnog identiteta s obzirom na nemogućnost javnog korištenja samog znaka do početka predsjedanja, odnosno do službenog predstavljanja znaka te obrazloženje koncepta.




Dodijelit će po tri novčane nagrade za vizualni identitet i za slogan, a ukupni fond nagrada iznosi 86.000 kuna bruto; prva nagrada za vizualni identitet iznosi 33.000 kuna, druga 22.000 kuna, a treća 11.000 kuna. Za slogan prva nagrada iznosi 11.000 kuna, druga 6000 kuna, a treća 3000 kuna.

Ocjenjivački sud će, u skladu s načelom poštovanja cjelovitosti koncepta, slogan i vizualni identitet promatrati i ocjenjivati kao cjelinu. Naručitelj će poštovati načelo cjelovitog tretmana pristiglih natječajnih rješenja, no zadržava pravo na otkup slogana neovisno o usvojenom vizualnom identitetu. Iako će se vizualni identitet i slogan sagledavati kao cjelina, ali predstavljat će dvije odvojene nagrade prilikom ocjenjivanja, piše N1.

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.