(FOTO) MALTRETIRANJE KUPACA U LIDLU: ‘Žena ušla u kožnoj jakni u trgovinu, oni je optužili’

Autor: Z. K.

Zašto si neki djelatnici dopuštaju da se prema ljudima odnose kao prema stoci?

Neugodne i ponekad čak nevjerojatne situacije po trgovačkim centrima postale su, nažalost, naša svakodnevica. Čovjek sa svojim pravima kao da ne postoji, a sve si više zaposlenici i djelatnici trgovačkih centara dozvoljavaju da se prema ljudima odnose kao prema stoci, da ih vrijeđaju, omalovažavaju i dovode u neugodu pred drugim ljudima. Pitamo se otkud im pravo? Otkuda im pravo prema ljudima se odnositi kao prema kradljivcima, kao što se to, prema riječima njihovog kupca, dogodilo u jednoj poslovnici trgovačkog lanca Lidl u Samoboru. Naime, Lidl ovih dana prodaje kožne jakne, a ova je žena samo je ušla u trgovinu u kožnoj jakni koju je prije nekoliko godina kupila u posve drugoj trgovini. Čim je ušla, postala je sumnjiva.

Pročitajte njezinu šokantnu objavu objavljenu na stranicama Lidla i zapitajte se što bi se dogodilo da je gospođa kojim slučajem doista išla u trgovinu u Lidlovoj robi koju je, recimo, kupila nekoliko dana prije?

Poštovani,

dana 18. 9. 2017. oko 8 sati ujutro ušla sam u Lidl na adresi Ul. Grada Wirgesa 20 u Samoboru. Na blagajni me blagajnica upitala da li je jakna koju nosim na sebi moja. Na moj potvrdni odgovor ona je zatražila zaštitara da pričeka kod nje te nakon naplate artikala koje sam uzela zaštitar je zatražio da pođem za njim. Pri tome je stao tik iza mene kao iza nekakvog teškog kriminalca valjda u strahu da ne pobjegnem. Prisutni kupci koji su svjedočili ovom događaju zurili su u mene kao u lopova i kradljivicu. U pokrajnoj prostoriji vaš zaposlenik me opet upitao da li je jakna na meni moja na što sam ja opet potvrdno odgovorila. Objasnila sam da se radi o jakni staroj nekoliko godina kupljenoj u trgovini modne marke Mango. Također sam dobrovoljno skinula dotičnu jaknu i ukazala na etiketu Manga koja je i više nego uočljiva na vratnom dijelu odjevnog predmeta. Međutim, to nije bilo dovoljno vašem djelatniku već je i dalje pregledavao etiku valjda misleći da sam Lidlovu etiketu odrezala i umjesto nje prišila na sred vaše trgovine Mangovu etiketu?! Tek kada sam rekla da sam vatrogasac, da u životu nikada nisam ništa ukrala niti bih tako nešto učinila, zaštitar me pustio. Takvo javno sramoćenje i poniženje još nikad nisam doživjela u životu. Tim više što je jakna iz vašeg asortimana napravljena od druge vrste kože točnije brušene kože, a moja od prave ovčje ne brušene kože, te se razlikuje u modelu i detaljima izrade poput štepova na džepovima, zakovicama, alkama za remen, rukavima koji su na mojoj jakni šivani iz dva dijela i epoletama koje moja jakna ima, a vaša nema. U prilogu vam šaljem sliku moje jakne koju možete usporediti sa jaknom iz vašeg kataloga br. 38/2017 sa stranice broj 11. Zanima me da li je uobičajena praksa lanca Lidl zbog nepoznavanja asortimana u trgovinama vaših vlastitih djelatnika da se pošteni kupci javno blate i sramote na ovakav način?! Inače uvijek kada busom putujem iz noćne smjene odem u vaš navedeni dućan i kupim si pecivo, očito čovjek ne može u današnje vrijeme kupiti pecivo da ga ne optuže za krađu. Nakon ovakve sramote nikada više neću ući, a kamo li kupiti nešto na bilo kojem od vaših prodajnih mjesta.

Isprika Lidla

Uz brojne osude ovog trgovačkog lanca na ovu objavu, Lidl se, naime, u komentarima objave ispričao sljedećim riječima:

Poštovana Iva,

želimo vam se ispričati za jučerašnju neprimjerenu situaciju u našoj trgovini. Žao nam je što ste pretrpjeli neugodnosti i zahvaljujemo vam se na informaciji, odnosno što ste nam za tu neugodnost javili. Poduzeli smo sve mjere kako bismo saznali što je dovelo do takve situacije te ćemo poduzeti sve da se takve situacije više ne ponavljaju u našim trgovinama.

Lijep pozdrav,
Lidl Hrvatska

Autor: Z. K.