Facebook/Romano Bolković
Facebook/Romano Bolković

Ana Šarić putem Millenium promocije namješta posao na HTV-u Romanu Bolkoviću

Autor: dnevno.hr

Navedena agencija, kojoj su suvlasnici Marijo Petrović i Božo Skoko, već neko vrijeme dobiva ekskluzivne ugovore od državnih tvrtki i ministarstava.

Ponovo nema mira na nacionalnoj televiziji. Naime, kako ekskluzivno doznajemo, danas je vršitelj dužnosti ravnatelja HRT-a, Siniša Kovačić, zatražio od urednice Prvog programa HTV-a Ružice Renić da u jesensku shemu uvrsti emisiju „2 u 9“ Romana Bolkovića, koja bi bila emitirana u udarnom terminu ponedjeljkom od 21 sati.

Kako smo doznali od relevantnih izvora s naše javne dalekovidnice, Ružica Renić se tome žestoko usprotivila te je izbila svađa. Renić se ovoj odluci suprotstavila pod cijenu ostavke, navodeći dva krucijalna argumenta:

1.) čemu emitirati emisije iz vanjske produkcije kada HTV ima svoje resurse

2.) pozadina lobiranja da Bolković dobije svoju emisiju na HRT-a je, u najmanju ruku, mutna.

Prema našim informacijama, za Bolkovića je lobirao Damir Jugo, glavni savjetnik Tomislava Karamarka, i to preko agencije Millenium promocija koja je blisko povezana s Karamarkovom suprugom Anom Šarić, a u kojoj je bio zaposlen Jugo prije nego što je postao Karamarkov savjetnik.

IMG_6933

Facebook

Navedena agencija, kojoj su suvlasnici Marijo Petrović i Božo Skoko, već neko vrijeme dobiva ekskluzivne ugovore od državnih tvrtki i ministarstava. Kao jedan od primjera navest ćemo tvrtku Đuro Đaković koja je potpisala ugovor s Millenium promocijom, a zauzvrat je direktor poduzeća Tomislav Mazal ostao na svojoj poziciji, unatoč činjenici da mu je supruga Tamara Obradović Mazal bila direktorica kampanje Ive Josipovića, a za koga je Bolković svesrdno lobirao.

Ovdje u igru ulazi i Marina Marinović, još jedna sudionica Josipovićeve kampanje, koja je prijateljica i Ane Šarić i Romana Bolkovića. Sam Bolković, pak, već se hvalio okolo da je u sjajnim odnosima s Anom Šarić, a ona sama mu je predlagala da se zaposli u Millenium promociji, a sad ga gura na HTV putem te iste agencije.

Gdje je u svemu tome uloga Siniše Kovačića? Naime, v.d. urednik HRT-a nekada je bio mostarski student Zorana Tomića, kontroverznog plagijatora HDZ-ova slogana 5+ iz Prnjavora, koji je usko povezan s Petrovićem, Skokom i Jugom. Štoviše, nije moguće ne primijetiti da je u zadnjih mjesec dana Skoko redoviti gost komentator na javnoj televiziji gdje u raznim emisijama komentira sve i svašta.

Da Millenium promocija ima ključni utjecaj na HTV-u vidljivo je i kada je nedavno s programa skinuta kritička emisija Vedrana Kukavice o Prvom plinarskom društvu (PPD). Razlog? Navedena agencija PPD-u radi poslove odnosa s javnošću.

Za kraj dodajmo da se Millenium promocija nudi i vječnom zagrebačkom gradonačelniku Milanu Bandiću da mu odradi posao odnosa s javnošću u nadolazećim parlamentarnim izborima.

>>> Ispravak teksta objavljenog na portalu dnevno.hr 5. 7. 2016.

Autor: dnevno.hr

ZADNJE VIJESTI