Wikipedia
Wikipedia

PROMIJENITE SE: Saznajte kako jadanje i negativnost tjeraju vaš mozak na depresiju i anksioznost

Autor: A.P.

Naravno da ne možemo svi cijelo vrijeme biti sretni, borimo se svi sa svojim demonima. No, dođe trenutak u životu kada odlučite prerezati sve negativno i nadati se, a tako i odlučite, boljem sutra i gledati svijet kroz ružičaste naočale.

Nema osobe koja ne zna jednog negativca u životu. Zar ne? Uvijek postoji osoba kojoj je čaša na pola puna, za tu osobu stvari nikada nisu dobre. One su uvijek žrtve nečega, a vi se jednostavno naviknete na tu negativnost.

Postoji nekoliko tipova koji crpe vaše energiju, a iscrpljuju je od vas – negativnošću.

Naravno da ne možemo svi cijelo vrijeme biti sretni, borimo se svi sa svojim demonima. No, dođe trenutak u životu kada odlučite prerezati sve negativno i nadati se, a tako i odlučite, boljem sutra i gledati svijet kroz ružičaste naočale.

Dr. Robin Kowalski profesor psihologije na Sveučilištu Clemson objašnjava da se svatko u nekom trenutku žali, barem malo.

Postoji nekoliko varijanti kada je u pitanju nezadovoljnici. Vjerojatno možete staviti lice na svaku drugu kategoriju.

Osobe ”ispušni plin”: Sve im je teško. Veoma nezadovoljne osobe koje ne želi čuti za rješenje svojih problema. Koliko god savjeti bili korisni.
Osobe koje traže pažnju: Znate taj tip. Oni ”pecaju” pažnju sa svojim “Imam problem koji je još gori nego što je”.
Osobe – kronični nezadovoljnici: Stalno prigovaraju, ništa ne valja. Ništa ne rade kako bi se promijenili i opet se žale na problem.

Sve navedene osobe kod nas izazivaju dodatne osjećaje zabrinutosti i tjeskobe.

 

Donald Hebb, neuropsiholog vjeruje da se skupine neurona mogu spojiti u našem mozgu kao rezultat određenih životnih iskustava. Na primjer, kad god pomislimo misao ili imati osjećaj senzacije (op.a. sreće), na tisuće se neurona aktiviraju i svi su se zajedno formiraju u neuronske mreže. Mozak uči aktivirati te iste neurone s ponavljajućim razmišljanjima.

Uglavnom, ako bi se vaš um usmjerio na kritiku, brige i viktimizaciju, um će se lakše dovesti do one iste misli za slične situacije. Naši misaoni obrasci ”mole” naš mozak na reagiranje bilo pozitivno ili negativno na situacije koje smo predstavili. Dobri smo u onome što mi prakticiramo, pa zašto ne bismo pokušati biti malo više biti pozitivni?

Četiri trika kako bi se izbjegla konstantna negativnost:

Budite zahvalni: Čak i  za najmanje sitnice.
Uhvatiti se: Uhvatiti se u tužbi. Zaustavi se. Čestitajte si za sve dobre stvari!
Napravi novi utor: Možemo napraviti potpuno novi utor za ugodne osjećaje. Um će se prije sjetiti dobre stvari,  a ako to više prakticiramo takva vrsta razmišljanja postaje sve lakša.
Nenapasan trud: Mudri ljudi su još davno rekli kako je najteži napor pustiti ono što nije korisno.

 

izvor

Autor: A.P.

ZADNJE VIJESTI