Dusko Marusic/PIXSELL
Dusko Marusic/PIXSELL

Idete na plivanje? Onda nipošto ne činite OVE kardinalne greške!

Autor: I.Delić

Znamo da na ljetovanju nerado razbijate glavu hranom koju konzumirate, ali prije plivanja ipak valja paziti.

Prije nego li skoknete na kupanje u more, bazen ili negdje drugje svakako biste morali pripaziti na hranu koju onosite u sebe. A prije plivanja nikako ne bi trebalo konzumirati cijeli niz namirnica, koje vam donosimo u nastavku.

  1. Ljuto

Kada plivate, vaše je tijelo uglavnom u horizontalnom položaju pa ukoliko želite izbjeći žgaravicu, zaobiđite ljutu hranu.

  1. Voćni sokovi i gazirana pića

Ljeti je opasnost od dehidracije velika, a izgubljenu tekućinu nipošto ne vraćajte gaziranim pićima i voćnim sokovima, jer zbog njih mogli bi vas zamarati grčevi i nadutost. A u tom slučaju malo kome je do plivanja.

     3. Alkohol

Ljetovanje bez alkohola malo je kome zamislivo, ali prije plivanja ga zaobiđite jer opterećuje jetru i pospješuje mogućnost za dehidracijom.

      4. Grah

Lonac dobrog, starog graha vjerojatno je jedna od najeftinijih varijatni za ljetnu prehranu, ali grah izaziva zatvor, nadutost i grčeve, što nije poželjno prilikom bućkanja u vodi.

  1. Kava

Kava izaziva proljev, mučnine i također je prijetnja za dehidraciju pa je prije plivanja izbjegnite. Počastite se njome nakon što ste otplivali svoju rutu.

Autor: I.Delić

ZADNJE VIJESTI