PR

Što veže njemačku ljepoticu Heidi Klum i trgovački lanac Lidl?

Autor: dnevno.hr

Lidl i Heidi Klum predstavljaju globalnu suradnju

„Heidi & The City“ tema je prve zajedničke kolekcije Heidi Klum i Lidla. Početak ove globalne suradnje obilježit će se 7. rujna 2017. za vrijeme New York Fashion Week-a. Za Heidi Klum i Lidl bit će to svečano predstavljanje kolekcije na međunarodnom modnom eventu, dok će službeni početak prodaje „Esmara by Heidi Klum“ kolekcije biti 18. rujna 2017.
#LETSWOW New York

Heidi Klum i Lidl 7. rujna u New York Cityju otkrit će tajnu #LETSWOW kampanje pokrenute početkom kolovoza u 28 zemalja. Svečanom premijerom u New Yorku predstavit će suradnju svojom prvom zajedničkom kolekcijom. Na početku New York Fashion Week-a prvi će puta biti predstavljeni svi dijelovi kolekcije dostupni na međunarodnoj razini.
„Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao kreativnim izvorom inspiracije i uspješnom dizajnericom. #LETSWOW je sinonim za zabavu u modi i pruža iznenađenja – kao i Lidl u svijetu mode“ – rekao je predsjednik Uprave Lidla Hrvatska, gospodin Boris Lozić.
New York je metropola u kojoj se rađaju i žive trendovi i više je od samog mjesta održavanja manifestacije. Za kolekciju „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ njemačka je modna ikona inspiraciju našla u svom najdražem gradu.

Rezultat je itekako zadivljujući. Razigrana kao New York te bogata izričajem kao Heidi Klum, ova kolekcija nudi urbane trendove s „wow“ efektom: sakoi s leopard uzorkom i slatki topići, bomber jakne i super skinny traperice, nježna čipka i koža za rokerski izgled u plavoj i konjak boji. Svaki komad odjeće karakterizira dobra kvaliteta i cjenovni razred koji je tipičan za Lidl.

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.